مدل مانتو عبایی لاکچری؛ انتخابی راحت و شیک + تصاویر

مدل مانتو عبایی لاکچری

مدل عبا ساده

وقتی بحث شیک‌پوشی و استایل‌های متفاوت به میون میاد، یکی از انتخاب‌های محبوب و لاکچری برای خانم‌ها، مدل مانتو عبایی لاکچری هست. این مدل مانتوها به خاطر طراحی‌های خاص و راحتی‌ای که دارن، به راحتی می‌تونن به استایل روزمره‌ی شما یه جلوه‌ی خاص و شیک بدن. مدل‌های عبایی با پارچه‌های متنوع و برش‌های آزادشون به شما اجازه می‌دن که توی هر موقعیتی، از روزمره گرفته تا مهمونی‌های دوستانه، استایلی راحت و در عین حال باوقار داشته باشین. اگر دنبال یه مدل مانتو هستین که هم شیک باشه و هم متفاوت، حتماً به مدل مانتو عبایی لاکچری فکر کنین.

مدل مانتو عبایی شیک

****

مدل عبا ساده و شیک

****

مدل مانتو عبایی جلو بسته

یکی از انواع پرطرفدار این مدل‌ها، مدل مانتو عبایی مجلسی هست که با استفاده از پارچه‌های باکیفیت مثل حریر، کرپ و حتی گیپور طراحی می‌شه. این مدل مانتوها به خصوص برای مراسم‌ها و مهمونی‌های رسمی خیلی مناسب هستن. مانتو عبایی مجلسی معمولاً با جزئیات خاصی مثل سنگ‌دوزی، گیپور و حتی مروارید تزئین می‌شه که به شما اجازه می‌ده با یه انتخاب ساده، یه استایل خاص و متفاوت رو تجربه کنین. این مدل مانتوها به خاطر ظاهر شیک و مجلسی‌شون، به راحتی می‌تونن توجه همه رو به سمت شما جلب کنن. اگر دنبال یه مانتو خاص و مجلسی برای مهمونی‌های رسمی هستین که هم شیک باشه و هم جذاب، حتماً مدل مانتو عبایی مجلسی رو امتحان کنین.

مدل مانتو عبایی نخی

****

مدل مانتو عبایی حریر

****

مدل مانتو عبایی مجلسی

اما اگر دنبال یه مدل راحت‌تر و مناسب‌تر برای استفاده روزمره هستین، مدل مانتو عبایی جلو باز می‌تونه یه انتخاب عالی باشه. این نوع مانتوها با برش‌های آزاد و طراحی‌های ساده و شیک، به شما اجازه می‌دن که توی روزهای گرم سال هم راحت و هم شیک به نظر برسین. مانتو عبایی جلو باز معمولاً با پارچه‌های خنک و سبک تهیه می‌شه که به شما احساس راحتی بیشتری می‌ده و مناسب برای استفاده در روزهای تابستونی هست. این مدل مانتوها رو می‌تونین با یه شلوار ساده و تاپ‌های رنگی ست کنین و یه استایل کژوال و شیک بسازین. اگر دنبال یه مانتو راحت و جذاب برای روزمره‌تون هستین، حتماً مدل مانتو عبایی جلو باز رو امتحان کنین.

مدل مانتو عبایی ساتن

****

مانتو عبایی تابستانی

****

مدل مانتو عبایی جلو بسته

برای کسایی که به دنبال یه استایل ساده و در عین حال شیک هستن، مدل عبا ساده و شیک یه انتخاب بی‌نظیره. این مدل مانتوها با طراحی‌های مینیمال و برش‌های ساده، به شما یه استایل کلاسیک و شیک می‌ده که همیشه مد روز باقی می‌مونه. مدل عبا ساده و شیک معمولاً با پارچه‌های خنک مثل نخی، کرپ یا حتی حریر دوخته می‌شه که به راحتی با هر نوع لباسی ست می‌شه و به استایلتون یه حس لطیف و زیبا می‌ده. این مدل مانتوها به خصوص برای خانم‌هایی که دوست دارن همیشه یه استایل تمیز و مرتب داشته باشن، خیلی مناسبه. اگر دنبال یه مانتو ساده و در عین حال شیک برای استفاده روزمره هستین، حتماً مدل عبا ساده و شیک رو امتحان کنین.

مدل مانتو عبایی 2024

****

مانتو عبایی 1403

****

مدل مانتو عبایی ایرانی

برای اونایی که دنبال یه استایل خاص‌تر و متفاوت‌تر هستن، مدل مانتو عبایی حریر می‌تونه یه انتخاب عالی باشه. این نوع مانتوها با استفاده از پارچه‌های حریر نرم و خنک تهیه می‌شن که به شما یه استایل شیک و باوقار می‌ده. مانتو عبایی حریر معمولاً با رنگ‌های خنثی و طرح‌های ساده طراحی می‌شه که به راحتی با هر نوع لباسی ست می‌شه و به شما اجازه می‌ده که با یه استایل ساده، همیشه شیک و متفاوت به نظر برسین. این مدل مانتوها به خصوص برای روزهای گرم سال و حتی مهمونی‌های دوستانه خیلی مناسبن و به شما اجازه می‌دن که همیشه با یه استایل متفاوت و خاص توی جمع‌ها ظاهر بشین. اگر دنبال یه مانتو شیک و خنک برای روزمره هستین که هم متفاوت باشه و هم باکلاس، حتماً مدل مانتو عبایی حریر رو امتحان کنین.

مدل مانتو عبایی جلو باز

****

مدل مانتو عبایی مجلسی مشکی

****

همچنین بخوانید:  مدل لباس کوتاه زنانه مجلسی؛ خانم های خوش استایل ای مدل ها را از دست ندهید
تاریخ انتشار: پنج شنبه 8 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.