مدل ناخن مات 2024؛ انتخابی شیک و مدرن برای استایل های خاص

مدل ناخن مات ۲۰۲۴

طراحی ناخن مات

وقتی بحث از ترندهای جدید ناخن برای سال ۲۰۲۴ می‌شه، مدل ناخن مات ۲۰۲۴ یکی از انتخاب‌های پرطرفدار و جذابه که نمی‌شه ازش گذشت. این مدل ناخن‌ها با استفاده از لاک‌های مات در رنگ‌های مختلف، به هر استایلی یه حس مدرن و شیک می‌دن. رنگ‌های مات به خاطر ظاهر خاص و مینیمالی که دارن، همیشه یه حس متفاوت و خاص به استایل شما اضافه می‌کنن و به راحتی می‌تونن با لباس‌های مختلف ترکیب بشن. اگر دنبال یه مدل ناخن جدید و متفاوت برای مهمونی‌های پیش روتون هستین، حتماً به مدل ناخن مات ۲۰۲۴ فکر کنین.

مدل ناخن مات دخترانه

****

لاک مات صورتی

****

لاک مات بنفش

یکی از رنگ‌های محبوب و پرطرفدار توی این دسته، کاشت ناخن مات هلویی هست. این رنگ به خاطر ترکیب ملایم و شیکی که داره، می‌تونه به هر دستی یه حس لطیف و زیبا بده. کاشت ناخن مات هلویی به خصوص برای مهمونی‌های بهاری و تابستانی خیلی مناسب هست. این رنگ هلویی به راحتی می‌تونه با لباس‌های گل‌دار، رنگ‌های خنثی مثل سفید و مشکی، یا حتی رنگ‌های جیغ‌تر مثل قرمز و زرد ست بشه و یه استایل متفاوت و جذاب رو براتون بسازه. این مدل کاشت ناخن معمولاً با استفاده از لاک‌های مات هلویی و دیزاین‌های ساده مثل خطوط نازک طلایی یا نقره‌ای ترکیب می‌شه تا یه جلوه خاص و لاکچری به ناخن‌ها بده. اگر دنبال یه رنگ ملایم و شیک برای کاشت ناخن هستین که هم دخترونه باشه و هم مدرن، حتماً رنگ مات هلویی رو امتحان کنین.

لاک مات بنفش

****

لاک مات زرد

****

مدل ناخن مات سبز

لاک ناخن مات دخترانه هم یکی دیگه از انتخاب‌های محبوب برای کساییه که دوست دارن یه استایل ساده و در عین حال شیک داشته باشن. این مدل لاک‌ها معمولاً با رنگ‌های شاد و زنده مثل صورتی، یاسی یا حتی نعنایی عرضه می‌شن که به ناخن‌هاتون یه حس جوانی و طراوت می‌ده. لاک مات دخترانه به خاطر ظاهر ساده و جذابی که داره، به راحتی می‌تونه با هر نوع لباسی، از لباس‌های کژوال گرفته تا پیراهن‌های شیک و رسمی، ست بشه و به استایلتون یه جلوه‌ی خاص بده. این لاک‌ها به خصوص برای کسایی که دوست دارن ناخن‌های زیبا و مرتب داشته باشن، ولی دنبال یه دیزاین ساده و شیک هستن، خیلی مناسبه. اگر دنبال یه لاک ساده و جذاب برای ناخن‌هاتون هستین که هم شیک باشه و هم راحت، حتماً یه لاک ناخن مات دخترانه رو امتحان کنین.

ناخن بلند مات

****

ناخن نوک تیز مات

****

لاک مات قرمز

یکی دیگه از رنگ‌های پرطرفدار توی طراحی ناخن‌های مات، لاک مات یاسی هست. این رنگ با ظاهری نرم و لطیف، به ناخن‌هاتون یه حس ملایم و دوست‌داشتنی می‌ده که به راحتی با هر استایلی ست می‌شه. لاک مات یاسی به خاطر ظاهر خاص و منحصر به فردی که داره، به شما اجازه می‌ده که توی مهمونی‌ها با ناخن‌های زیبا و متفاوت خودتون جلب توجه کنین. این رنگ به خصوص با اکسسوری‌های نقره‌ای و لباس‌های روشن ترکیب خوبی داره و می‌تونه یه استایل شیک و مدرن رو براتون بسازه. اگر دنبال یه رنگ متفاوت و جذاب برای ناخن‌هاتون هستین که هم شیک باشه و هم خاص، حتماً لاک مات یاسی رو امتحان کنین.

لاک مات مشکی

****

کاشت ناخن کوتاه مات

****

لاک مات یاسی

برای اونایی که دوست دارن ناخن‌های بلند و شیک داشته باشن، دیزاین ناخن مات بلند یه انتخاب عالیه. این مدل دیزاین‌ها معمولاً با طرح‌های مینیمال و رنگ‌های مات طراحی می‌شن که به ناخن‌هاتون یه جلوه‌ی خاص و متفاوت می‌ده. ناخن‌های بلند مات به خاطر ظاهر خاص و باکلاسی که دارن، به راحتی می‌تونن یه استایل ساده رو به یه استایل شیک و مجلسی تبدیل کنن. دیزاین ناخن مات بلند به خصوص برای مهمونی‌های رسمی و مراسم‌های خاص خیلی مناسبه و به شما این امکان رو می‌ده که با یه دیزاین خاص و متفاوت، توی هر جمعی بدرخشین. اگر دنبال یه دیزاین ناخن شیک و جذاب برای مهمونی‌ها هستین که هم بلند باشه و هم مات، حتماً دیزاین ناخن مات بلند رو امتحان کنین.

لاک مات کالباسی

****

طراحی ناخن مات و براق

****

همچنین بخوانید:  مدل دیزاین ناخن با ورق طلا؛ شیک ترین دیزاین ناخن برای خانم های با سلیقه
تاریخ انتشار: پنج شنبه 8 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.