مدل میز تلویزیون شیک و با کلاس + مدل مدرن و کلاسیک

مدل میز تلویزیون

مدل میز تلویزیون جدید چوبی

میز تلویزیون ها یکی از پر تنوع ترین وسایل منزل هستند و برای انتخاب یک میز درست کافی است میزی متناسب با محیط و تلویزیون خود انتخاب کنید. خوشبختانه تنوع میز های تلویزیون به حدی بالا است که هرکسی با هر سلیقه ای بتواند یک مورد مناسب انتخاب کند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل میز تلویزیون های به روز و شیک برای شما آماده کرده ایم. برای مشاهده و بررسی بیشتر این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل میز تلویزیون برنز

تصویر مربوط به یک مدل میز  تلویزیون با طراحی مدرن و از جنس هایگلاس است. این میز تلویزیون با رنگبندی طوسی و سفید کاملا برای محیط اطراف خود طراحی شده که باعث ایجاد دکوراسیونی فوق العاده جذاب میشود.

مدل میز تلویزیون دیواری ام دی اف

یکی از جدید ترین و خاص ترین سبک های میز  تلویزیون مربوط به این عکس است. میز تلویزیون مشکی رنگ با پایه و دیزاین طلایی رنگ. این میز برای محیط هایی با اندازه نه چندان بزرگ مناسب است.

مدل میز تلویزیون ام دی اف

میز  تلویزیون چوبی و کلاسیک به رنگ سفید، ترکیب شده با یک صفحه و پایه های چوبی قهوه ای رنگ. یک انتخاب عالی برای خانم های خوش سلیقه.

مدل میز تلویزیون چوبی

این میز تلویزیون در اصل در داخل دیوار قرار گرفته و طراحی خاص آن باعث شده بتوان در نقاط مختلف منزل دید راحتی به تلویزیون داشت. یک مدل فوق العاده مدرن و شیک.

مدل میز تلویزیون جدید

علاقمندان به وسایل پر زرق و برق می توانند از این مدل میز تلویزیون استفاده کنند. یک میز بزرگ از جنس برنز دارای کشو و محفظه برای نگهداری لوازم مورد نیاز.

مدل میز تلویزیون دیواری

برای علاقمندان به دکوراسیون های ساده و مدرن این میز تلوزیون انتخاب مناسبی خواهد بود. میز به صورت دیواری متصل شده و رنگ آن کاملا با محیط اطراف خود همخوانی دارد.

قیمت میز تلویزیون هایگلاس

عکس مربوط به یک مدل میز تلویزیون مینیمال و فوق العاده ساده است. میز به صورت طبقاتی از چوب و میله های مشکی رنگ تشکیل شده.

میز تلویزیون مدرن

ترکیبی از مدرنیته و کلاسیک در این میز به خوبی دیده میشود. میز قهوه ای رنگ از جنس چوب ایده گرفته از طراحی های کلاسیک.

جدیدترین میز تلویزیون

مدل میز تلویزیون فوق العاده شیک و لاکچری تهیه شده از جنس چوب دارای سه محفظه برای قرار گیری وسایل.

میز تلویزیون ترکیه ای

میز تلویزیون مدرن و فوق العاده شیک، رنگ این میز با محیط اطراف خود همخوانی بسیار بالایی دارد و بر روی آن قرار گیری گلدان و دکوری های متنوع یک دیزاین جذاب ایجاد کرده.

میز تلویزیون کلاسیک جدید

برای فضاهای بزرگ می توان از این مدل میز تلویزیون استفاده کرد. در این مدل تلویزیون به دیوار متصل شده و بر روی میز انواع دکوری های مختلف قرار گرفته.

میز تلویزیون ساده و شیک

از به روز ترین مدل های موجود در بازار با دیزاین آینه کاری. این میز تلویزیون چوبی به رنگ طوسی می تواند با هر فضایی همخوانی داشته باشد.

میز تلویزیون چوبی جدید

برای خانه هایی با نشیمن کوچک و دیزاین مینیمال این سبک میز انتخابی هوشمندانه است. میز تلویزیون دارای سه کشو و دو محفظه برای نگهداری وسایل میباشد.

 میز تلویزیون لاکچری

آخرین تصویر مربوط به یک میز تلویزیون سنتی است. این میز با دیزاینی به سبک کاشی کاری القا کننده اصالت به محیط اطراف است.

همچنین بخوانید:  تصاویر مدل چراغ مطالعه؛ این مدل های شیک رو حتما ببین
تاریخ انتشار: سه شنبه 10 مرداد 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.