جذاب ترین مدل های ترند ناخن تابستانی 2024 | شیک‌ترین مدل‌ها رو توی عکس‌ها ببین

ترند ناخن تابستانی ۲۰۲۴

مدل ناخن ترند سال

 

تابستون ۲۰۲۴ رسیده و همه دنبال اینن که با یه استایل شیک و باکلاس تو مهمونی‌ها بترکونن. خب، یکی از بهترین راه‌ها برای این کار، توجه به ناخن‌هاست! هرچی باشه، ناخن‌های مرتب و ترند، می‌تونه استایل شما رو چندین پله بالا ببره. امسال که دیگه کلی طرح و مدل ناخن تابستونی شیک و جذاب اومده که هرکی ندیده، نصف عمرش بر فناست! ترند ناخن تابستانی ۲۰۲۴ پر از طرح‌ها و رنگ‌های خاص و دلبره که هم برای ناخن‌های کوتاه و هم بلند مناسب هستن. اگه تا الان فک می‌کردی فقط ناخن‌های بلند می‌تونن شیک باشن، دیگه وقتشه تجدید نظر کنی. امسال ناخن‌های کوتاه هم کلی طرح‌های جذاب دارن که می‌تونی باهاشون تو مهمونی‌ها بدرخشی.

 

طرح ناخن تابستانی ۲۰۲۳

 

****

طرح ناخن شیک

****

طرح ناخن شیک و باکلاس

 

تابستون فصل رنگ و انرژی و زندگیه، و خب ناخن‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستن. طرح ناخن تابستانی پر از رنگ‌های روشن، نئونی و پاستلیه که از طبیعت الهام گرفتن. فکر کن تو ساحل نشستی، یه نسیم خنک میاد و ناخن‌هات که با رنگ‌های آبی دریایی، صورتی کالباسی و سبز نعنایی تزئین شدن، برق می‌زنن. یکی از ترندهای اصلی امسال، استفاده از رنگ‌های ترکیبی و هماهنگ روی ناخن‌هاست. مثلا یه ناخن آبی، یه ناخن سبز و یه ناخن صورتی! البته، اگه دوست داری کمی هم سادگی و مینیمالیسم توی استایلت باشه، می‌تونی از طراحی‌های هندسی یا خطی استفاده کنی. این طرح‌ها هم خیلی شیکن و هم به راحتی با هر لباس و اکسسوری‌ای ست می‌شن.

 

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی

****

طرح ناخن تابستانی کوتاه

****

طرح ناخن شیک و باکلاس

 

اگه دنبال یه طرح ناخن تابستونی هستی که هم شیک باشه و هم به استایلت کلاس بده، بهترین انتخاب می‌تونه طرح‌های مینیمالیستی باشه. این طرح‌ها با استفاده از رنگ‌های خنثی مثل سفید، بژ، خاکستری و حتی مشکی، یه استایل خاص و باکلاس رو برات فراهم می‌کنن. مثلا تصور کن که یه ناخن مات سفید داری با یه خط باریک نقره‌ای یا طلایی رویش. این طرح‌ها خیلی شیک و باکلاسن و می‌تونن توی هر مهمونی‌ای جلب توجه کنن. اگه از زرق و برق زیاد خوشت نمیاد و دنبال یه استایل سنگین‌تر و کلاسیک‌تر هستی، این مدل‌ها دقیقا همون چیزیه که دنبالش بودی.

همچنین بخوانید:  جذاب ترین مدل های مانتو بلند تابستانی | مدل های مزوتی بسیار شیک

 

طرح ناخن شیک و باکلاس ۱۴۰۳

****

مدل ناخن تابستانی ۱۴۰۳

****

مدل ناخن برای عید ۱۴۰۳

 

مدل ناخن تابستانی امسال پر از خلاقیت و تنوعه. هرچی بیشتر از طرح‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده کنی، ناخن‌هات خاص‌تر و جذاب‌تر می‌شن. یکی از ترندهای جدید، استفاده از طراحی‌های انتزاعی و فانتزیه که با رنگ‌های شاد و روشن ترکیب می‌شن.
مثلا می‌تونی یه طرح انتزاعی با ترکیب رنگ‌های نئونی مثل نارنجی، زرد و صورتی روی ناخن‌هات داشته باشی. این طرح‌ها خیلی پرانرژی و شاداب هستن و به هر کسی که نگاهشون کنه، یه حس تابستونی عالی منتقل می‌کنن. اگه دوست داری ناخن‌هات منحصر به فرد باشن و توی مهمونی‌ها جلب توجه کنن، این مدل‌ها رو از دست نده.

 

ترند ناخن تابستانی 2024

****

ترند ناخن تابستانی شیک

****

 

ترند ناخن تابستانی 2024 زیبا

 

وقتی می‌رسیم به سال ۱۴۰۳، باید بدونیم که طرح ناخن‌ها هم مثل مد و فشن، ترکیبی از سنت و مدرنیته شده. طرح ناخن شیک و باکلاس ۱۴۰۳ پر از جزئیات و طراحی‌های خاصه که هر کدوم یه استایل منحصر به فرد دارن. از طراحی‌های سنتی با الهام از هنرهای دستی ایرانی گرفته تا طرح‌های مدرن و مینیمالیستی که با رنگ‌های خنثی و شیک تزئین شدن. این طرح‌ها هم خیلی شیکن و هم به شما یه حس خاص و منحصر به فرد می‌دن. مثلا می‌تونی از طراحی‌های هندسی با الهام از کاشی‌کاری‌های ایرانی استفاده کنی که با رنگ‌های ساده و مدرن ترکیب شده. این مدل‌ها نه تنها خیلی خاصن بلکه باعث می‌شن توی هر جمعی که باشی، همه توجه‌ها به سمتت باشه.

 

مدل ناخن تابستانی ۱۴۰۲

****

ترند ناخن تابستانی 2024 ساه

****

تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.