سرویس ظروف غذاخوری | بهترین مدل ها برای جهزیه + گالری تصاویر

سرویس ظروف غذاخوری

سرویس غذاخوری فانتزی

 

وقتی صحبت از مهمونی و پذیرایی شیک و مجلل میشه، یکی از چیزهایی که حسابی به چشم میاد، سرویس ظروف غذاخوریه. سرویس‌های آرکوپال ۲۴ نفره جزو اون دسته از ظروفی هستن که هر کسی رو وسوسه می‌کنن برای یه مهمونی بزرگ و لاکچری. این سرویس‌ها نه تنها ظاهر شیک و جذابی دارن، بلکه کیفیت بالایی هم دارن که باعث میشه مدت‌ها بتونید ازشون استفاده کنید.

 

قیمت سرویس آرکوپال 6 نفره دیجی کالا

****

سرویس آرکوپال جدید

****

سرویس آرکوپال جدید و شیک

سرویس آرکوپال ۲۴ نفره، یه انتخاب عالی برای اوناییه که به مهمونی‌های بزرگ و دورهمی‌های خانوادگی اهمیت میدن. با این سرویس می‌تونید ۲۴ نفر رو بدون هیچ دغدغه‌ای پذیرایی کنید. هر قطعه از این سرویس با دقت و سلیقه‌ی خاصی طراحی شده که به راحتی می‌تونید اون رو با هر دکوراسیون و سلیقه‌ای هماهنگ کنید. طرح‌های مختلفی هم وجود دارن که از کلاسیک تا مدرن رو پوشش میدن. حالا فرض کنید یه مهمونی دارید و با سرویس آرکوپال ۲۴ نفره، سفره‌تون رو می‌چینید؛ چه حس شیکی به مهمون‌ها منتقل میشه!

 

سرویس آرکوپال جدید

****

سرویس آرکوپال

****

سرویس غذاخوری لاکچری

اما اگه بخوایم یه قدم فراتر بریم و به دنبال سرویس غذاخوری لاکچری باشیم، باید بگم که انتخاب‌های زیادی پیش روتون هست. این سرویس‌ها علاوه بر این که ظاهر خیلی خاص و شیک دارن، معمولاً از مواد با کیفیت بالاتری هم ساخته میشن که باعث میشه هم جلوه‌ی زیبایی به سفره‌تون بدن و هم طول عمر بالاتری داشته باشن. برای اونایی که دنبال ظاهری متفاوت و منحصر به فرد هستن، سرویس‌های غذاخوری لاکچری یه انتخاب بی‌نظیره. شما می‌تونید از این سرویس‌ها برای مهمونی‌های رسمی و بزرگ استفاده کنید و مطمئن باشید که هر کسی با دیدن این ظروف، به سلیقه‌ی شما پی خواهد برد.

همچنین بخوانید:  تمیز کردن کاغذ دیواری + ساخت قوی ترین لکه بر خانگی

 

قیمت سرویس آرکوپال ۲۴ نفره دیجی کالا

****

قیمت سرویس آرکوپال

****

سرویس آرکوپال جدید عروس

اما بیایید کمی فانتزی‌تر فکر کنیم! سرویس‌های غذاخوری فانتزی برای اونایی که دنبال چیزی بیشتر از یه سرویس معمولی هستن، بهترین انتخابه. این سرویس‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های خاص و فانتزی طراحی شدن که مناسب آدم‌هایی هستن که دوست دارن همیشه متفاوت باشن. سرویس غذاخوری فانتزی می‌تونه حال و هوای سفره‌ی شما رو کلی تغییر بده و به اون یه رنگ و لعاب خاص ببخشه. از طرح‌های کارتونی گرفته تا طرح‌های گرافیکی مدرن، همه چی تو این سرویس‌ها پیدا میشه. پس اگه دنبال یه سرویس غذاخوری هستید که تو هر مهمونی خاص باشه، سرویس فانتزی رو امتحان کنید.

 

سرویس ظروف غذاخوری

****

سرویس ظروف غذاخوری 1403

****

سرویس ظروف غذاخوری 2024

حالا که کلی از سرویس‌های مختلف گفتیم، ممکنه بخواید یه گزینه‌ی اقتصادی‌تر رو هم در نظر بگیرید. سرویس ظروف آرکوپال ۶ نفره یه انتخاب خوب برای خانواده‌های کوچک یا کسانیه که تعداد مهمون‌های کمتری دارن. این سرویس‌ها با اینکه تعداد کمتری دارن، ولی از لحاظ کیفیت و طراحی چیزی از سرویس‌های بزرگ‌تر کم ندارن. قیمت سرویس آرکوپال ۶ نفره هم نسبت به تعداد قطعات کمتره و این یعنی شما می‌تونید یه سرویس شیک و با کیفیت رو با قیمتی مناسب‌تر تهیه کنید. این سرویس‌ها برای استفاده‌ی روزانه عالی هستن و همون حس شیک و زیبایی رو به سفره‌ی شما می‌بخشن.

 

سرویس ظروف غذاخوری شیک

****

تاریخ انتشار: سه شنبه 6 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.