زیباترین انواع مدل مو خرد بلند برای فصل جدید + تصاویر دیدنی

مدل مو خرد بلند

مدل موی خرد کوتاه جدید

وقتی صحبت از مدل‌های مو میشه، انتخاب یک مدل مو که هم جذاب و هم مناسب باشه، همیشه یه چالش بزرگه. مدل مو خرد بلند از اون دسته مدل‌هاییه که می‌تونه به راحتی توجه‌ها رو به خودش جلب کنه و به خصوص برای مجالس و مهمانی‌ها، یکی از بهترین انتخاب‌هاست. این مدل مو، با لایه‌های خرد شده و حجم‌دهی خاصی که داره، موها رو پرتر و حجیم‌تر نشون میده و به چهره‌ی شما یه حالت شاداب و پرانرژی می‌بخشه.

مدل مو خرد بلند خاص

****

مدل مو خرد بلند 2024

****

مدل موی خرد کوتاه

حالا بریم سراغ مدل موی خرد کوتاه. این مدل مخصوص کساییه که دنبال یه تغییر جسورانه و شیک هستن. مدل مو خرد کوتاه با برش‌های دقیق و لایه‌های خرد شده‌اش، به موها یه حس سبک و شیک میده. این مدل خیلی مناسب برای اوناییه که دوست دارن راحت باشن و در عین حال، استایلی مدرن و به روز داشته باشن. به علاوه، نگهداری از این مدل مو هم خیلی آسونه و نیاز به زمان زیادی برای حالت دادن نداره.

مدل مو خرد بلند 1403

*****

مدل مو لیر کلوش

****

مدل مو لیر

اگه به دنبال یه مدل موی خرد متوسط هستید، این مدل همون چیزیه که می‌خواید. مدل موی خرد متوسط با ترکیبی از لایه‌های بلند و کوتاه، به موها یه حجم طبیعی میده و به راحتی با هر نوع استایلی ست میشه. این مدل مو برای کسانی که نمی‌خوان موهاشون خیلی کوتاه باشه ولی از طرفی هم به دنبال یک مدل شیک و متفاوت هستن، ایده‌آله. این مدل مو هم برای مهمانی‌ها و مجالس خیلی مناسبه و با یه شینیون ساده می‌تونه به راحتی چهره‌ی شما رو متفاوت و خاص کنه.

مدل موی خرد متوسط

****

مدل مو خرد کوتاه

****

فارا مدل موی خرد جدید

مدل مو لیر کلوش یکی دیگه از انتخاب‌های فوق‌العاده‌ست که اخیراً خیلی طرفدار پیدا کرده. این مدل با لایه‌های کلوش و خرد شده‌اش، یه حجم خاص و زیبا به موها میده و به خصوص برای کسایی که موهای لخت و نازک دارن، خیلی خوب جواب میده. مدل مو لیر کلوش به چهره‌ی شما یه حالت زنونه و دلنشین میده و می‌تونه برای مجالس و مهمانی‌های رسمی یه انتخاب عالی باشه.

فارا مدل موی خرد

****

مدل مو خرد بلند

****

مدل موی لیر بلند

مدل موی خرد کوتاه جدید هم از اون مدل‌هاییه که همیشه توی ترندها دیده میشه. این مدل مو، با داشتن لایه‌های خرد و کوتاه، به راحتی می‌تونه چهره‌ی شما رو جوان‌تر و پرانرژی‌تر نشون بده. به علاوه، نگهداری و حالت دادن به این مدل مو هم خیلی آسونه و با یه سشوار ساده می‌تونید به راحتی استایلش کنید. مدل موی خرد کوتاه جدید، به خصوص برای کسایی که به دنبال یه تغییر سریع و جذاب هستن، انتخاب مناسبیه.

مدل مو خرد بلند جدید

****

مدل مو خرد بلند جذاب

****

همچنین بخوانید:  درمان قرمزی صورت خانگی و قطعی + علت ایجاد و راه رفع
تاریخ انتشار: پنج شنبه 25 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.