15 مدل ایده‌های خلاقانه برای مدل مو با پاپیون مو دخترانه + تصاویر

پاپیون مو دخترانه

مدل مو پاپیونی دوتایی

اگه دنبال یه مدل موی خاص و جذاب برای مهمونی‌ها هستی که هم ساده باشه و هم حسابی دخترونه، باید به مدل موهای پاپیونی فکر کنی. این مدل‌ها نه‌تنها خیلی شیک و فانتزی هستن، بلکه به راحتی می‌تونی اونا رو با هر استایلی هماهنگ کنی. مدل “پاپیون مو دخترانه” یکی از بهترین گزینه‌هاست که می‌تونه به راحتی همه رو توی مهمونی‌ها جذب کنه. حالا بیا چند مدل مختلف از این استایل رو با هم بررسی کنیم تا ببینیم کدوم یکی برای تو مناسبه.

مدل مو پاپیونی

****

مدل موی دخترانه خوشگل

****

پاپیون مو دخترانه جدید

این مدل یه انتخاب فوق‌العاده برای کساییه که دنبال یه استایل شیرین و در عین حال ساده هستن. مدل مو پاپیونی دوتایی معمولاً برای دخترایی که موهای بلندی دارن خیلی خوب جواب می‌ده. موها رو به دو قسمت تقسیم می‌کنی و هر کدوم رو به شکل یه پاپیون کوچیک می‌بندی. این مدل هم برای مهمونی‌های رسمی و هم غیررسمی عالیه. از اونجایی که این مدل خیلی بانمکه، می‌تونی با اضافه کردن اکسسوری‌های مو کوچیک مثل گل‌های ریز یا مرواریدها، جلوه‌ی بیشتری بهش بدی. تو این مدل، مهم‌ترین نکته اینه که پاپیون‌ها به خوبی فرم داده بشن و اندازه‌ی دوتا پاپیون هم حتماً یکسان باشه تا استایل نهایی تمیز و مرتب به نظر بیاد. اگه موهات نازک هستن، می‌تونی با استفاده از اسپری حجم‌دهنده یا موس، کمی به اونا حجم بدی تا پاپیون‌ها پرتر و زیباتر بشن.

پاپیون مو دخترانه خاص

****

مدل مو پاپیونی ساده دخترانه

****

مدل موی خرگوشی

اگه دنبال یه مدل مو هستی که هم بامزه باشه و هم خیلی تو چشم باشه، مدل موی خرگوشی پاپیونی رو از دست نده. این مدل که به خاطر شباهتش به گوش‌های خرگوش این اسم رو گرفته، یه گزینه‌ی عالی برای مهمونی‌ها و جشن‌های غیررسمیه. تو این مدل، موها رو به دو قسمت مساوی تقسیم می‌کنی و هر قسمت رو به شکل گوش خرگوشی درمیاری. سپس با استفاده از یه بند یا کش، اونا رو به شکل پاپیون می‌بندی. این مدل مخصوصاً برای دخترای کوچیک و نوجوون خیلی جذابه.

مدل مو پاپیونی ساده

****

پاپیون مو دخترانه 2024

****

پاپیون مو دخترانه 1403

حالا اگه قرار باشه تو یه مراسم عروسی شرکت کنی و دنبال یه مدل موی شیک و در عین حال دخترونه هستی، مدل مو دخترانه پاپیونی برای عروسی بهترین انتخابه. این مدل مو به خصوص برای دختر خانم‌هایی که دوست دارن تو عروسی‌ها بدرخشن، خیلی مناسبه. موها رو به صورت یه پاپیون بزرگ درمیاری و اون رو با اکسسوری‌های شیک مثل گل، مروارید یا کریستال تزئین می‌کنی. این مدل رو می‌تونی با یه لباس ساده و شیک ست کنی تا تمام تمرکز روی موهات باشه.

مدل مو پاپیونی جدید

****

مدل موی خرگوشی پاپیونی

****

پاپیون مو دخترانه

****

همچنین بخوانید:  مدل گلسر نگینی؛ با این مدل ها یه دیزاین مو شیک داشته باش
تاریخ انتشار: سه شنبه 23 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.