برترین های کفش ساحلی امسال | ترند تابستون امسال جذابیت و راحتی رو با هم داره!

برترین های کفش ساحلی امسال

کفش ساحلی زنانه

این روزا که هوا گرم شده و همه دنبال یه جای خنک و ساحلی می‌گردن، یکی از مهم‌ترین چیزایی که باید توی چمدونت داشته باشی، کفش ساحلیه. وقتی حرف از برترین های کفش ساحلی امسال می‌شه، دیگه وقتشه که با جزئیات کامل وارد ماجرا بشیم و ببینیم چی‌به‌چیه. این کفشا نه‌تنها باید راحت باشن، بلکه باید مقاوم و شیک هم باشن تا هم پای آدم تو شن و ماسه اذیت نشه و هم از کنار استایل تابستونیت یه چیز کم نباشه.

کفش ساحلی زنانه نیکتا

اول از همه باید به راحتی فکر کنیم. اون موقع که پاها تو ماسه داغ فرو می‌ره یا وقتی که از آب بیرون می‌آیی و کفش‌ها رو می‌پوشی، راحتی اولین چیزی که باید حس کنی. برندهایی مثل «آدیداس» و «نایک» امسال مدل‌هایی با تکنولوژی‌های جدید ارائه دادن که باعث می‌شه پا تو کفش خوب جا بیفته و تو شرایط مختلف ساحلی مثل ماسه و سنگریزه احساس راحتی کنی. البته مدل‌هایی هم هستن که با فوم‌های مخصوص طراحی شدن و باعث می‌شن که فشار کمتری به پاشنه و پنجه پا بیاد، به‌ویژه اگه ساعت‌ها تو ساحل باشی و دائم این طرف و اون طرف بری.

کفش ساحلی زنانه نسیم

اما بحث فقط راحتی نیست. دوام کفش هم یه مسئله‌ی مهمه. کفش‌های ساحلی باید جنس خوبی داشته باشن که هم در برابر آب و هم در برابر ساییدگی مقاوم باشن. مثلا، کفش‌هایی که از مواد مصنوعی مثل EVA ساخته شدن، معمولاً گزینه‌های خوبی هستن چون هم سبکن و هم آب رو به خودشون جذب نمی‌کنن. از طرف دیگه، برندهایی مثل «توا» و «کروکس» کفش‌هایی دارن که با مواد بازیافتی و مقاوم در برابر آب ساخته شدن، و از هر لحاظ آماده‌ن که پا رو توی شرایط مختلف ساحلی حمایت کنن.

کفش ساحلی خارجی

***

کفش ساحلی زنانه نسیم

یه نکته دیگه که امسال بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته، طراحی و ظاهر کفش‌های ساحلیه. حالا دیگه وقتش گذشته که فکر کنیم کفش ساحلی فقط باید کاربردی باشه. امسال، خیلی از برندها مدل‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های جذاب و استایلی متنوع عرضه کردن که می‌شه گفت هر سلیقه‌ای رو پوشش می‌دن. از مدل‌های کلاسیک گرفته تا طرح‌های جدید با رنگ‌های نئونی و استایل‌های مینیمال، همه چیز هست. همین باعث شده که کفش ساحلی به بخشی از مد تابستونی تبدیل بشه و نه فقط یه وسیله کاربردی.

کفش ساحلی زنانه دیجی کالا

***

کفش ساحلی زنانه

در نهایت، یکی از مهم‌ترین نکات انتخاب کفش ساحلی، قیمتشه. این روزا با وجود تورم و بالا رفتن قیمت‌ها، باید حواست باشه که یه کفش خوب بخری که هم به جیبت بخوره و هم کاراییش رو از دست نده. برندهای مثل «هاوانا» و «اولوکای» مدل‌هایی با قیمت مناسب عرضه کردن که هم دوام دارن و هم استایل خوبی دارن. بعضی از این برندها حتی برای مشتری‌های وفادارشون تخفیف‌های ویژه‌ای هم می‌ذارن که اگه زرنگ باشی، می‌تونی یه کفش عالی با قیمت مناسب گیر بیاری.

 ساحلی زنانه

***

کفش پلاستیکی

***

***

کفش ساحلی مردانه دیجی کالا

***

قیمت کفش ساحلی زنانه

***

کفش ساحلی خارجی

***

کفش ساحلی زنانه دیجی کالا

***

کفش ساحلی مردانه

همچنین بخوانید:  کالکشن کتونی لژدار جدید | انتخابی کلاسیک برای همه‌ی فصل‌ها
تاریخ انتشار: سه شنبه 23 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.