بهترین طرح‌ مینیمال ناخن تابستان ۱۴۰۳ | چگونه با سادگی ناخن‌های خود را خاص کنید؟ +عکس

بهترین طرح‌ مینیمال ناخن تابستان ۱۴۰۳

طرح ناخن شیک

اگه دنبال این هستی که تو تابستون ۱۴۰۳ با یه استایل خفن و ساده ظاهر شی، حتما به فکر یه طرح مینیمال برای ناخن‌هات باش. بهترین طرح‌ مینیمال ناخن تابستان ۱۴۰۳ ترکیبی از سادگی و شیکیه که بهت اجازه می‌ده بدون زحمت زیاد، ناخن‌هات رو خاص نشون بدی. توی این روزای گرم و پر از نور، کمتر بهتره؛ چون با انتخاب یه طرح ساده و ظریف، هم با مد همراه می‌شی و هم دست و پات خنک‌تر به نظر میاد.

۲۰۲۰ طرح ناخن شیک و باکلاس

این تابستون، رنگ‌های خنثی مثل سفید، کرم، بژ و صورتی روشن خیلی طرفدار دارن. این رنگ‌ها با هر استایلی جور درمیاد و دستت رو برای انتخاب لباس باز می‌ذاره. مثلا یه رنگ بژ مات که روی ناخن‌ها بزنی، هم جذابیت خاصی داره و هم باعث می‌شه دستات تمیز و مرتب دیده بشه. اگه می‌خوای کمی جذابیت بهش اضافه کنی، می‌تونی از خطوط ظریف مشکی یا طلایی استفاده کنی. این خطوط مینیمال به ناخن‌هات یه حس هنری می‌ده بدون اینکه زیادی شلوغش کنه.

طراحی ناخن اسپرت شیک

***

طرح ناخن تابستانی ۲۰۲۳

یکی دیگه از ترندهای تابستون امسال استفاده از طرح‌های هندسیه. مثلاً یه مثلث کوچیک یا یه خط نازک مورب روی یکی دو تا از ناخن‌هات می‌تونه کلی استایل بهت بده. خوبی این طرح‌ها اینه که هم با استایل رسمی جور درمیاد و هم با استایل کژوال. یعنی می‌تونی هم تو مهمونی شبانه بدرخشی و هم تو یه پیک‌نیک عصرگاهی. طرح‌های مینیمال هندسی خیلی خوب با رنگ‌های مات ترکیب می‌شن و یه استایل کاملاً امروزی و خنک رو بهت می‌ده.

طرح ناخن شیک و باکلاس صورتی

***

طرح ناخن تابستانی ۲۰۲۳

طرح‌های طبیعی هم که همیشه جواب می‌دن، تابستون امسال هم از این قاعده مستثنی نیست. مثلاً می‌تونی یه برگ کوچیک یا طرح یه گل ظریف روی یکی دو تا از ناخن‌هات بندازی. این نوع طرح‌ها خیلی خوب با رنگ‌های پاستلی جور درمیاد. مخصوصاً وقتی که تو تابستون از لباس‌های خنک و رنگ‌های روشن استفاده می‌کنی، این طرح‌ها واقعاً به چشم میان و ناخن‌هات رو یه سطح بالاتر می‌برن. البته یادت باشه که تو طرح‌های طبیعی هم همون اصل مینیمال رو رعایت کنی و از شلوغی دوری کنی.

طرح ناخن شیک و باکلاس کوتاه

***

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی

آخرین چیزی که باید در نظر داشته باشی، اینه که تابستون فصل آزادیه و وقتشه که از طرح‌های خاص و متفاوت نترسی. مثلاً اگه همیشه از یه طرح کلاسیک مثل فرنچ استفاده می‌کردی، شاید وقتشه که بهش یه پیچ و تاب جدید بدی. مثلاً فرنچ رنگی یا یه ترکیب نامتقارن که هم چشمگیره و هم تو ذوق نمی‌زنه. این تابستون همه چیز در مورد تجربه کردن و لذت بردن از سادگیه. پس نترس، امتحان کن و ببین که یه تغییر کوچیک چقدر می‌تونه جذابیت استایلت رو بالا ببره.

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی

***

طرح ناخن شیک و باکلاس ۱۴۰۳

***

طرح ناخن تابستانی۲۰۲۳

***

رنگ لاک تابستانی ۱۴۰۳

***

طرح ناخن تابستانی کوتاه

***

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی

***

طرح ناخن شیک و باکلاس ۱۴۰۳

***

طرح ناخن شیک و باکلاس

همچنین بخوانید:  لاک ناخن شیک و با کلاس | ترندهای جدید لاک ناخن رنگ‌های محبوب سال + عکس های جذاب
تاریخ انتشار: دوشنبه 22 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.