جدید ترین جاکفشی مدرن | تصاویر طرح های مدرن که قبل از خرید باید ببینید!

جدید ترین جاکفشی مدرن

جاکفشی لاکچری

وقتی حرف از خرید یه جاکفشی جدید و مدرن می‌شه، اولین چیزی که به ذهنم می‌رسه، اینه که دجدید ترین جاکفشی مدرن توی بازار چیه؟ این روزا تو بازار، مدل‌های جدیدی اومده که کلی امکانات و طراحی‌های خاص دارن. ولی خب، انتخاب یه جاکفشی خوب بستگی به این داره که دنبال چی هستی. مثلاً اگه دنبال جاکفشی‌ای هستی که توی راهرو خونه‌ت جا بشه و ظاهر جمع‌و‌جور داشته باشه، یه مدل باریک و بلند شاید برات ایده‌آل باشه. از اون طرف، اگه می‌خوای توی اتاق خواب یا نشیمن بذاریش، یه چیزی که با بقیه وسایلت مچ بشه و کمی هم جا دار باشه، بیشتر به کارت میاد.

جاکفشی آینه دار جدید

کی از چیزایی که این روزا توی طراحی جاکفشی‌ها خیلی مد شده، استفاده از مواد مقاوم و در عین حال سبک‌وزنه. فکر کن، یه جاکفشی‌ای که هم ضدآب باشه و هم ضدخش، ولی اونقدر سبک باشه که بتونی راحت جابه‌جاش کنی. این یعنی دیگه نگرانی از اینکه جاکفشی با یه ضربه یا یه لیوان آب ریختن خراب بشه، نداری. بعضی‌ها هم دنبال جاکفشی‌هایی هستن که کشویی باشن، تا بتونن کفش‌ها رو راحت‌تر پیدا کنن و بهشون دسترسی داشته باشن. اینجاست که باید فکر کنی، واقعاً چی برات مهم‌تره: دسترسی سریع یا اینکه کفشات همیشه مرتب و به خط باشن؟

جاکفشی جدید عروسی

***

جاکفشی جدید عروس

حالا فرض کن، یه جاکفشی خریدی که طبقاتش قابل تنظیمه. این خیلی کاربردیه، چون می‌تونی هر طبقه رو بر اساس اندازه کفش‌هات تنظیم کنی. مثلاً طبقه بالاتر رو برای کفشای کتانی‌ت که همیشه راحت و سبکن، کوتاه‌تر کنی و یه طبقه بزرگ‌تر برای بوت‌های زمستونی که جاگیرترن در نظر بگیری. همین قابلیت ساده می‌تونه خیلی بهت کمک کنه تا بهتر از فضای داخل جاکفشی استفاده کنی. از طرف دیگه، شاید جاکفشی‌ای بخوای که طراحی خاصی داشته باشه و مثلاً درهاش کشویی باشن یا از بغل باز بشن. این طراحی‌ها معمولاً خیلی شیک‌ترن و وقتی فضا تنگه، خیلی به دردت می‌خورن.

جاکفشی جدید چوبی

***

جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده

آخر سر هم یه نکته مهم هست که نباید فراموش کنی: نصب و جابه‌جایی جاکفشی. اگه کسی نیست که کمکت کنه، بهتره یه مدلی رو انتخاب کنی که خودت بتونی راحت نصبش کنی و وقتی خواستی، جابه‌جاش کنی. مثلاً بعضی از مدل‌های جدید، بدون نیاز به هیچ ابزار خاصی نصب می‌شن و این واقعاً کار رو آسون می‌کنه. از طرف دیگه، اگه دنبال یه جاکفشی دائمی و سنگین هستی که قرار نیست جابه‌جا بشه، شاید بخوای یه مدل بزرگ‌تر و محکم‌تر بگیری.

جاکفشی جدید چوبی

***

جاکفشی لاکچری

خلاصه اینکه، وقتی دنبال یه جاکفشی مدرن می‌گردی، باید دقیق فکر کنی که چی می‌خوای و چی به دردت می‌خوره. از طراحی و جنس گرفته تا امکانات و اندازه، همه چیز بستگی به نیاز و سلیقه خودت داره.

کنسول

***

جالباسی

***

جاکفشی

***

جاکفشی و جالباسی

***

جاکفشی کنسولی جدید

***

مدل جاکفشی جدید

***

قیمت جاکفشی جدید

***

جاکفشی آینه دار جدید

***

جاکفشی آینه دار جدید

همچنین بخوانید:  تصاویر مدل فنجان چای خوری؛ یک گزینه ایده ال برای پذیرایی از مهمان
تاریخ انتشار: دوشنبه 22 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.