تصاویر مدل‌های مانتو زنانه شیک تابستانی مناسب برای هر استایل

مانتو زنانه شیک تابستانی

مدل مانتو تابستانی اسپرت مدل مانتو تابستانی کوتاه اسپرت مدل مانتو تابستانی جلو بسته

تابستون که می‌رسه، همه‌مون دنبال یه لباس راحت و شیک می‌گردیم که هم تو گرما اذیت نشیم، هم تو مهمونی‌ها خوش‌تیپ باشیم. اینجاست که “مانتو زنانه شیک تابستانی” وارد صحنه میشه. مانتوهای تابستونی با پارچه نخی بهترین گزینه برای این فصل داغ و آفتابیه. نخی بودن پارچه باعث میشه هوا راحت‌تر توی لباس جریان پیدا کنه و کمتر عرق کنیم. این روزها مدل‌های مختلفی از مانتوهای نخی تو بازار هست که همگی سبک و خنک هستن. اما اینکه کدوم مدل رو انتخاب کنیم که هم شیک باشه، هم مناسب مهمونی، خیلی مهمه.

مدل مانتو تابستانی امسال

****

مدل مانتو نخی ساده

****

مدل مانتو نخی ساده و شیک

اگه دنبال یه مدل ساده و شیک می‌گردی، مانتوهای نخی ساده همیشه انتخاب خوبی هستن. این مدل‌ها به خاطر طراحی مینیمال و رنگ‌های ملایمشون، تو هر شرایطی از جمله مهمونی‌ها خیلی جذاب به نظر میان. یه مانتوی نخی ساده و شیک می‌تونه با یه شلوار جین یا کتان به راحتی ست بشه و یه استایل خیلی باکلاس بسازه. این مدل‌ها بیشتر به درد کسایی می‌خوره که طرفدار سادگی هستن و می‌خوان تو هر شرایطی خوش‌پوش و مرتب باشن.

****

مدل مانتو تابستانی

****

مدل مانتو تابستانی کوتاه اسپرت

****

مدل مانتو تابستانی جلو بسته

اما اگه دنبال یه مانتو اسپرت برای تابستون هستی، مانتوهای اسپرت نخی هم عالی هستن. این مدل‌ها علاوه بر راحتی، یه استایل خفن و مدرن دارن که تو مهمونی‌ها حسابی به چشم میان. مدل‌های اسپرت معمولا با شلوارهای راحتی و کفش‌های اسپرت ست میشن و می‌تونن یه تیپ کژوال و جذاب رو برای تابستون بسازن. رنگ‌های شاد و طراحی‌های خاص تو این مدل‌ها، حس و حال تابستونی رو بیشتر تو استایلت نشون میدن.

مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی

****

مدل مانتو تابستانی اسپرت

****

مدل مانتو تابستانی جلو بسته شیک

یکی از ترندهای تابستون امسال، مانتوهای جلو بسته هستن. این مدل‌ها با اینکه خیلی ساده به نظر میان، اما می‌تونن یه استایل خاص و متفاوت رو بهت هدیه بدن. این مانتوها بیشتر با شلوارهای جین و لگینگ ست میشن و برای مهمونی‌های دوستانه یا حتی دورهمی‌های خانوادگی خیلی مناسبن. البته اگه اهل مانتوهای جلو بسته هستی، باید توجه کنی که اندازه‌ی مناسبی رو انتخاب کنی که هم راحت باشه و هم شیک.

مدل مانتو تابستانی با پارچه

****

مدل مانتو تابستانی

****

مدل مانتو تابستانی جلو بسته1403

مدل‌های مختلف مانتو تابستونی امسال هم واقعا جذاب و متنوع هستن. از مدل‌های ساده و کلاسیک گرفته تا طرح‌های فانتزی و شلوغ، هر کدومشون می‌تونن یه استایل خاص و متفاوت رو برات رقم بزنن. امسال رنگ‌های پاستلی و طرح‌های گل‌دار خیلی محبوب شدن و بیشتر برندها روی این رنگ‌ها و طرح‌ها مانتوهای تابستونی‌شون رو طراحی کردن. این مدل‌ها با یه روسری یا شال نخی ست میشن و استایل شیک و تابستونی رو کامل می‌کنن.

همچنین بخوانید:  شلوار پارچه ای زنانه اسپرت | این مدل ها برای همه سلیقه ها مناسب هستند

 

مدل مانتو تابستانی جلو بسته

****

تاریخ انتشار: یکشنبه 21 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.