مجموعه مدل های کفش جلو باز مجلسی + مدل پاشنه دار زنانه

مدل کفش جلو باز مجلسی

استفاده از یک مدل کفش جلو باز مجلسی همراه با یک لباس مناسب استایلی بسیار جذاب برای شما ایجاد میکند. کفش های مجلسی تنوع بسیار بالایی دارند به همین دلیل می توانید به سادگی کفش مورد نظر را برای ست کردن با لباس خود پیدا کنید. کفش های مجلسی جلو باز بیش از دیگر کفش های مجلسی جذابیت و محبوبیت دارند و دلیل آن ظریف تر و جذاب تر نشان دادن پا ها است. با ما همراه شوید تا انواع مدل کفش جلو باز مجلسی را بررسی کنیم.

تصویر مربوط به یک مدل کفش جلو باز مجلسی است. این کفش مجلسی از چرم سفید و مشکی تهیه شده و پاشنه آن به حالت چوبی و قهوه ای رنگ است.

از این ست جذاب در استایل های مجلسی و رسمی می توانید استفاده کنید. کیف و کفش مجلسی چرم به رنگ طوسی با بند و پاشنه مشکی .

این کفش علاوه بر استفاده مجلسی در استایل های روزمره هم کاربرد دارد.جنس رویه و اطراف پاشنه از پارچه جیر مشکی است و کش استفاده شده در اطراف آن برای سهولت در پوشیدن قرار گرفته.

رنگ نود این کفش باعث شده از پرطرفدار ترین مدل های سال جدید باشد. یک جفت کفش مجلسی جلو باز کرمی رنگ از جنس ورنی و فوق العاده شیک.

کفش جلو باز مجلسی به رنگ سفید، طراحی این کفش با قرار گیری چند بند در کنار هم تکمیل شده. برای خانم های با پاهای لاغر و کشیده انتخاب مناسبی است.

رنگ فوق العاده این کفش مجلسی به خوبی استایل شما را تکمیل میکند. تهیه شده از پارچه جیر قرمز با قرارگیری بند در کنار مچ پا.

جذابیت و راحتی این کفش مجلسی باعث شده تا برای عروس خانم ها نیز کاربرد داشته باشد. سفید رنگ از جنس ورنی با پاشنه کوتاه و بند کمربندی در اطراف مچ.

این مدل کفش مجلسی جلو باز میتواند برای دختر خانم های جوان مناسب باشد. تهیه شد از ورنی سفید رنگ در کنار نگین های فوق العاده جذاب. رویه این کفش پاپیونی شکل است.

کفش مجلسی تهیه شده از بند های قرمز رنگ و پاشنه قهوه ای بلند. برای استایل های مجلسی و شیک شما انتخابی برازنده است.

اگر دوست ندارید کفش مجلسی شما پاشنه دار باشد از این مدل کفش مجلسی استفاده کنید. مشکی رنگ و به شکل بندی.

کفش چرم مشکی جلو باز و مجلسی با دیزاینی بسیار خاص مناسب برای خانم هایی علاقمند به استایل های خاص و شیک.

در کنار لباس مجلسی با هر رنگی می توانید از این کفش مجلسی استفاده کنید. تهیه شده از بند های سفید رنگ و کمربند در اطراف مچ پا.

از ترند ترین و به روز ترین مدل های موجود کفش مجلسی جلو باز. با رویه پلاستیکی و شفاف و پاشنه شیشه ای.

آخرین تصویر مربوط به یک کفش مجلسی با رنگ نود است. این مدل کفش مجلسی جلو باز با یک پاپیون در قسمت جلویی کفش تزیین شده.

همچنین بخوانید:  مدل دمپایی تو خونگی زنانه؛ دمپایی های خوشگل و فانتزی در عین حال راحت برای خونه
تاریخ انتشار: یکشنبه 25 تیر 1402

نظرات کاربران

1 دیدگاه

  1. پریسا جولای 31, 2023 at 8:20 ب.ظ

    اصلأ خوب نبود

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.