تصاویر انواع فرش اتاق کودک | از فرش‌های ساده تا مدل‌های شگفت‌انگیز

فرش اتاق کودک

قیمت فرش اتاق کودک دخترانه دیجی کالا

انتخاب فرش اتاق کودک یکی از مهم‌ترین و البته لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های دکوراسیون اتاق کودکانه. چون وقتی قراره اتاق کوچولوی عزیزمون رو بچینیم، از دیوارها گرفته تا اسباب‌بازی‌ها و حتی فرش باید همه‌چی خیلی دلنشین و متناسب باشه. اما جدا از زیبایی، قیمت فرش اتاق کودک هم نکته‌ایه که نباید ازش غافل شد. بیایید یک نگاهی به انواع فرش‌های اتاق کودک بندازیم و ببینیم که قیمت و تنوعشون چطوره.

فرش اتاق کودک ساده

****

فرش اتاق کودک

****

فرش اتاق کودک 1403

وقتی می‌خوایم برای اتاق کودک یه فرش بخریم، اولین چیزی که میاد به ذهنمون، قیمتشه. قیمت فرش اتاق کودک خیلی بستگی به جنس، طرح و اندازه داره. مثلا یه فرش ساده معمولی، قیمتش کاملاً متفاوته با یه فرش شیک و مدرن که با الیاف خاصی بافته شده. اگه بخوایم یه فرش ساده و اقتصادی بگیریم، قیمتش ممکنه پایین‌تر باشه، اما وقتی بحث فرش‌های خاص‌تر مثل سه بعدی‌ها یا فرش‌های طرح دار می‌شه، قیمت‌ها به وضوح افزایش پیدا می‌کنه. مثلا یه فرش معمولی که با الیاف نایلون یا پلی‌استر بافته شده، توی بازار با قیمت مناسب‌تری پیدا می‌شه. این فرش‌ها بیشتر برای اتاق‌هایی که نمی‌خوایم خیلی هزینه کنیم مناسبه. اما اگه دنبال یه فرش باکیفیت‌تر و شیک‌تر باشیم، باید یه مقدار بیشتر دست به جیب بشیم. قیمت‌ها می‌تونه از چند صد هزار تومن شروع بشه و تا چند میلیون تومن بره بالا، بستگی به نوع فرش و جزییاتش داره.

فرش اتاق کودک 2024

****

فرش اتاق کودک شیک

****

فرش اتاق کودک زیبا

خب حالا اگه بخوایم یه فرش شیک و باکلاس برای اتاق کودک انتخاب کنیم، باید بدونیم که این نوع فرش‌ها معمولاً قیمت بالاتری دارن. فرش‌های شیک معمولاً با طراحی‌های خاص و رنگ‌های جذاب تولید می‌شن که حسابی دل هر بیننده‌ای رو می‌بره. این فرش‌ها معمولاً با استفاده از الیاف مرغوب و به روش‌های خاص بافته می‌شن که به همین خاطر قیمتشون بالاتره. یه فرش شیک برای اتاق کودک ممکنه از چند نظر متفاوت باشه. مثلا می‌تونه یه فرش سه‌بعدی باشه که حس و حال خاصی به اتاق می‌ده. این نوع فرش‌ها معمولاً برای اتاق‌های مدرن و امروزی خیلی مناسبه و البته قیمتشون هم بالاتره. اما خب، ارزشش رو داره چون به فضای اتاق یه حالت خاص و متفاوت می‌ده که شاید هیچ‌وقت از مد نیفته.

 فرش اتاق کودک خاص

****

فرش اتاق کودک جدید

****

قیمت فرش اتاق کودک ه

حالا برسیم به یه نوع خاص از فرش‌ها که این روزها خیلی ترند شده: فرش اتاق کودک سه بعدی. این نوع فرش‌ها با طرح‌های برجسته و خاص خودشون واقعاً یه انتخاب عالی برای اتاق بچه‌ها هستن. طرح‌های سه بعدی می‌تونن فضای اتاق رو بزرگ‌تر نشون بدن و به نوعی بچه‌ها رو تو دنیای تخیلی و خیالی خودشون غرق کنن. فرش‌های سه‌بعدی اغلب با طرح‌های جذاب و رنگ‌های زنده تولید می‌شن که به نوعی حس بازی و خلاقیت رو در بچه‌ها تقویت می‌کنه. اگه یه پسر بچه دارید که عاشق ماشین یا حیواناته، یه فرش سه‌بعدی با طرح جاده یا حیوانات وحشی می‌تونه حسابی ذوق زده‌ش کنه. البته باید بگم که قیمت این نوع فرش‌ها نسبت به فرش‌های ساده‌تر یه مقدار بالاتره، اما با توجه به جذابیت و کیفیتشون، می‌ارزه که براش هزینه کنید.

قیمت فرش اتاق کودک پسرانه

****

فرش اتاق کودک سه بعدی

****

قیمت فرش اتاق کودک در شهر فرش

حالا اگه یه دختر کوچولو دارید، فرش اتاق کودک دخترانه می‌تونه یه انتخاب خیلی شیرین و دوست‌داشتنی باشه. دخترها معمولاً به رنگ‌های ملایم و طرح‌های ظریف و دخترانه علاقه دارن، مثل طرح گل‌ها، پروانه‌ها یا شخصیت‌های کارتونی محبوبشون. این نوع فرش‌ها معمولاً با رنگ‌های صورتی، بنفش، سفید و رنگ‌های ملایم دیگه تولید می‌شن که با روحیه دخترونه هماهنگ باشه. قیمت فرش اتاق کودک دخترانه هم بسته به طرح و کیفیتش می‌تونه متفاوت باشه. مثلاً اگه دنبال یه فرش ساده و در عین حال زیبا باشید، می‌تونید با هزینه‌ای مناسب یه فرش خوب پیدا کنید. اما اگه بخواید یه فرش خاص‌تر با طرح‌های برجسته یا سه‌بعدی برای دختر کوچولوتون بگیرید، باید یه مقدار بیشتر هزینه کنید.

قیمت فرش اتاق کودک

****

قیمت فرش اتاق کودک دیجی کالا

****

همچنین بخوانید:  مدل چیدمان تراس؛ کلی ایده راحت و کاربردی برای دیزاین تراس
تاریخ انتشار: یکشنبه 21 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.