فرش خوشگل فانتزی | 15 تا از پرطرفدارترین فرش های کودکانه! +عکس

فرش خوشگل فانتزی

قیمت فرش اتاق کودک دیجی کالا

وقتی می‌خوایم اتاق بچه‌ها رو بچینیم، یکی از چیزایی که باید بهش فکر کنیم، انتخاب یه فرش مناسبه. فرش خوشگل فانتزی به خاطر طرح‌ها و رنگ‌های متنوعش، می‌تونه نقش مهمی تو زیبایی و کاربری اتاق بچه‌ها داشته باشه. این فرش‌ها با طرح‌های کارتونی و رنگ‌های شاد، فضای اتاق رو زنده و پرانرژی می‌کنن. بعضی از این طرح‌ها مثل شهرهای خیالی یا شخصیت‌های کارتونی، می‌تونن زمینه‌ای برای بازی‌های خلاقانه بچه‌ها باشن و به تخیلشون پر و بال بدن.

فرش اردک

جنس فرش هم خیلی مهمه. باید به سراغ جنسی بریم که هم نرم و لطیف باشه، هم مقاوم در برابر لکه و آلودگی. چون بچه‌ها معمولاً چیزای مختلفی رو روی زمین می‌ریزن، داشتن یه فرش که راحت تمیز بشه، خیلی کمک می‌کنه. فرشی که از جنس خوب باشه، هم دوام بیشتری داره و هم اگه بچه‌ها روی اون زمین بخورن، کمتر آسیب می‌بینن. اینجوری هم خیال پدر و مادر راحت‌تره، هم بچه‌ها می‌تونن آزادانه‌تر بازی کنن.

فرش اتاق نوجوان

انتخاب اندازه فرش هم مهمه. باید به فضای اتاق توجه کنیم و ببینیم چقدر جا برای فرش داریم. بعضی‌ها دوست دارن کل اتاق رو فرش کنن، ولی بعضی‌ها هم ترجیح می‌دن فقط یه تیکه کوچیک برای وسط اتاق داشته باشن. فرشی که انتخاب می‌کنیم نباید لبه‌های تیز داشته باشه تا بچه‌ها موقع بازی اذیت نشن. خیلی از فرش‌های کودک الان طوری طراحی شدن که لبه‌هاشون صاف و ایمنه.

فرش اتاق نوجوان پسر

***

قیمت فرش اتاق کودک دخترانه دیجی کالا

رنگ و طرح فرش می‌تونه روی حس و حال اتاق تأثیر بذاره. رنگ‌های ملایم و آرامش‌بخش اتاق رو به یه فضای آروم و دلپذیر تبدیل می‌کنن، در حالی که رنگ‌های شاد و پرانرژی مثل قرمز و زرد، به بچه‌ها انرژی و نشاط می‌بخشن. اگه بچه‌ها به رنگ یا طرح خاصی علاقه دارن، می‌شه با انتخاب فرشی که به سلیقه‌شون می‌خوره، حس تعلق بیشتری بهشون داد.

فرش اتاق کودک ساده

***

قیمت فرش اتاق کودک پسرانه

در آخر، بهداشتی بودن فرش هم اهمیت زیادی داره. فرش‌هایی که الیاف ضد حساسیت دارن یا از مواد طبیعی ساخته شدن، برای بچه‌هایی که پوست حساس دارن یا ممکنه به چیزی آلرژی داشته باشن، گزینه‌های خوبی هستن. فرش‌هایی که راحت تمیز می‌شن و قابلیت شست‌وشو دارن، برای والدینی که دنبال راحتی و تمیزی هستن، انتخاب‌های ایده‌آلی محسوب می‌شن. فرش کودک فراتر از یه تیکه پارچه است؛ اون بخشی از دنیای بچه‌هاست که توش بازی می‌کنن و رشد می‌کنن.

***

فرش سه بعدی

***

 فرش فانتزی

***

قیمت فرش اتاق کودک

***

 شهر فرش

***

قیمت فرش اتاق کودک در شهر فرش

***

فرش اتاق کودک سه بعدی

***

فرش فانتزی اتاق کودک دیجی کالا

***

قیمت فرش کودک ۶ متری

***

فرش اتاق کودک ساده

همچنین بخوانید:  جدید ترین جاکفشی مدرن | تصاویر طرح های مدرن که قبل از خرید باید ببینید!
تاریخ انتشار: سه شنبه 23 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.