دست بند خوشگل بافت | تصاویر 15 طرح جدید که به تازگی ترند شده!

دست بند خوشگل بافت

دستبند بافتنی دیجی کالا

اگه تا حالا دست بند بافت درست کرده باشی، می‌دونی که چقدر می‌تونه آرامش‌بخش و سرگرم‌کننده باشه. این یه هنر قدیمیه که توی فرهنگ‌های مختلف دنیا هم طرفدار داشته. اولش که شروع می‌کنی، شاید فکر کنی که سخته و شاید دست و پات گره بخوره، اما به مرور که توی کار وارد می‌شی، حس می‌کنی که انگار این کار یه جور مدیتیشن می‌شه. نخ‌ها رو یکی یکی می‌گیری، یه بار از این طرف رد می‌کنی، یه بار از اون طرف، گره می‌زنی و آروم آروم یه چیزی خلق می‌کنی که شاید اولش فکر نمی‌کردی بتونی از پسش بربیای.

 دستبند مروارید

تو بعضی روزا، وقتی که همه‌چی به هم می‌ریزه و هیچ‌چیز سر جاش نیست، می‌تونی چند تا نخ برداری، یه گوشه‌ی دنج پیدا کنی و شروع کنی به بافتن. شاید صدای رادیو تو پس‌زمینه باشه، شاید هم سکوت مطلق، اما هر طور که باشه، تو یه دنیای دیگه‌ای. چیزی که با دستای خودت خلق می‌کنی، نه فقط یه تیکه زیورآلاته که دستتو بگیره، بلکه یه تیکه از خودته که بهش گره خورده. هر گره‌ای که می‌زنی، انگار داری خودتو یه کم بیشتر پیدا می‌کنی. دست بند بافت شاید به ظاهر ساده باشه، اما توی این سادگی یه دنیای بزرگ و پیچیده هست.

 دستبند مکرومه مردانه

***

آموزش دستبند مکرومه مردانه

یه چیزی که خیلی باحاله درباره‌ی بافت دست بند اینه که محدودیت نداره. هر مدلی که بخوای می‌تونی بسازی. با چند تا نخ ساده شروع می‌کنی، اما می‌تونی یه طرح پیچیده و خاص درست کنی که نشون‌دهنده‌ی شخصیت خودته. اگه یه خورده خلاقیت به خرج بدی، می‌تونی ترکیب رنگ‌های خاص و گره‌های پیچیده‌ای رو امتحان کنی که هیچ‌کس دیگه‌ای نداره. شاید اولش یه سری اشتباهات کوچیک پیش بیاد، شاید چند تا گره رو اشتباهی بزنی و طرح به هم بریزه، اما با هر بار تکرار، دستت بیشتر می‌افته و بافتنت قوی‌تر می‌شه. درست مثل زندگی که با اشتباه کردن و درس گرفتن ازش، آدم بیشتر می‌فهمه که چطوری باید پیش بره.

آموزش دستبند مکرومه ساده

***

آموزش بافت دستبند با گره ساده

***

آموزش دستبند مکرومه با مهره

از اون گذشته، دست بند بافت فقط یه سرگرمی نیست، یه جور ارتباطه. خیلی وقتا پیش میاد که این دست بندها رو به یکی دیگه هدیه می‌دی. اینجا دیگه فقط یه نخ و گره نیست، بلکه یه احساس و خاطره‌ست که داری منتقل می‌کنی. اون لحظه‌ای که دست بند رو می‌دی دست کسی، یه حس مشترک بینتون شکل می‌گیره. شاید دست بند از جنس طلا یا نقره نباشه، ولی ارزشی که توی بافتنش و وقت گذاشتن براش هست، خیلی بیشتر از این حرفاست. اگه به کسی یه دست بند بافت هدیه بدی، داری بهش می‌گی که براش وقت گذاشتی، براش فکر کردی و با دستای خودت چیزی ساختی که خاص و یونیکه.

اموزش دستبند مکرومه با سنگ

***

آموزش دستبند مکرومه جدید

آخرش هم اینو بگم که اگه تا حالا دست بند بافت رو امتحان نکردی، حتماً یه بار امتحانش کن. شاید اولش یه کم گیج‌کننده به نظر بیاد، ولی وقتی شروع می‌کنی و می‌بینی که چقدر می‌تونی با یه نخ ساده یه چیز قشنگ بسازی، دیگه نمی‌تونی دست بکشی. هر بار که یه طرح جدید پیدا می‌کنی، هیجان‌زده می‌شی که امتحانش کنی. و وقتی که تموم می‌کنی و دست بند رو می‌بندی دور دستت یا دست یکی دیگه، یه حس خوبی بهت دست می‌ده که شاید تو هیچ کار دیگه‌ای تجربه نکنی. دست بند بافت نه تنها یه سرگرمیه، بلکه یه راه برای پیدا کردن خودته توی این دنیای شلوغ.

 دستبند با نخ مکرومه و مروارید

***

آموزش بافت دستبند با نخ مکرومه

***

آموزش بافت دستبند با کاموا کلفت

***

دستبند بافتنی ساده

***

دوستی طرح اسم

***

آموزش بافت دستبند

***

بافت دستبند با نخ

همچنین بخوانید:  ۱۰مدل تل سر دخترانه مجلسی + مدل تل مو جدید پارچه ای
تاریخ انتشار: یکشنبه 21 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.