مدل مانتو لنین سوزن دوزی جدید؛ انتخابی خاص و عالی مناسب تابستان

مدل مانتو لنین سوزن دوزی جدید

مدل مانتو با پارچه سوزن دوزی

وقتی حرف از شیک پوشی می‌شه، مانتوهای لنین سوزن دوزی واقعاً جای خودشون رو دارن. مدل مانتو لنین سوزن دوزی جدید یکی از اون انتخاب‌هاییه که هم شیکه و هم خیلی راحت. این مانتوها با طرح‌های خاص و جذابشون می‌تونن توی هر موقعیتی شما رو متفاوت و خاص نشون بدن. حالا بریم سراغ مدل‌های مختلف مانتوهایی که می‌تونید با این پارچه‌های زیبا داشته باشید.

مدل مانتو با پارچه لنین طرح دار

****

مدل مانتو لنین با خرج کار

****

مدل مانتو لنین جدید

اول از همه، باید از مانتو با پارچه سوزن دوزی هندی شروع کنیم که یکی از پرطرفدارترین و شیک‌ترین مدل‌هاست. این پارچه‌ها با طرح‌های خاص و رنگ‌های زنده‌شون واقعاً جذابن. مثلاً تصور کنید یه مانتو با پارچه سوزن دوزی هندی که طرح‌های گلدار رنگارنگ داره. این مدل مانتو می‌تونه یه انتخاب عالی برای مهمونی‌های دوستانه یا حتی جشن‌های خانوادگی باشه. علاوه بر این، این نوع مانتوها با هر تیپی جور در میاد و می‌تونید با شلوار جین یا حتی یه شلوار پارچه‌ای ست کنید و یه استایل شیک و خاص بسازید.

مدل مانتو لنین کوتاه

****

مدل مانتو لنین 1403

****

مدل مانتو لنین بلند سوزندوزی

حالا بریم سراغ مانتو با پارچه لنین خامه دوزی که این روزها خیلی مد شده. لنین خامه دوزی یه نوع پارچه با بافت خاص و جذابه که طرح‌های زیبا و شیکی داره. این پارچه‌ها معمولاً با رنگ‌های ملایم و طرح‌های ساده تزئین می‌شن که به زیباییشون اضافه می‌کنه. یه مانتو با پارچه لنین خامه دوزی می‌تونه یه انتخاب عالی برای روزهای گرم تابستون باشه. مثلاً یه مانتو لنین خامه دوزی با رنگ سفید یا کرم، می‌تونه یه استایل خیلی شیک و خنک بسازه که هم برای مهمونی مناسبه هم برای روزمره.

مدل مانتو کوتاه سوزن دوزی

****

مانتو لنین شیک مجلسی

****

مدل مانتو با پارچه لنین سوزندوزی 1403

مدل مانتو لنین ساده و شیک هم یکی از اون انتخاب‌هاییه که هیچوقت از مد نمی‌افته. این نوع پارچه‌ها با بافت ساده و لطیفشون، یه استایل خیلی شیک و مینیمال می‌سازن که هم برای مهمونی‌ها مناسبه هم برای استفاده روزمره. مثلاً یه مانتو لنین ساده با رنگ‌های طبیعی مثل بژ، سفید یا خاکستری، می‌تونه یه استایل خیلی شیک و راحت بسازه که توی هر فصلی قابل استفاده است.

مدل مانتو بلند لنین

****

مانتو لنین تابستانه

****

مدل مانتو با پارچه لنین ساده و شیک

مدل مانتو لنین با خرج کار یکی دیگه از اون انتخاب‌های خاص و شیکه که می‌تونه استایل‌تون رو متفاوت کنه. این مدل‌ها با جزئیات خاصی مثل گلدوزی، مروارید دوزی یا حتی چرم‌دوزی تزئین می‌شن که به جذابیتشون اضافه می‌کنه. مثلاً یه مانتو لنین با خرج کار که با مرواریدهای ریز تزئین شده، می‌تونه یه انتخاب عالی برای مهمونی‌های شبانه باشه. یا یه مانتو لنین با گلدوزی‌های رنگارنگ، می‌تونه یه استایل خیلی شاد و زیبا بسازه که برای هر موقعیتی مناسبه.

مدل مانتو با پارچه لنین خامه دوزی

****

مدل مانتو با پارچه سوزن دوزی هندی

****

همچنین بخوانید:  مدل هودی دخترانه ساده؛ ترند های روز برای خانم های جوان
تاریخ انتشار: یکشنبه 7 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.