گیاهان آپارتمانی لوکس | کلی مدل های خوشگل برای دیزاین محیط

گیاهان آپارتمانی لوکس

گیاهان خاص و کمیاب

تو دنیای امروز، همه دوست دارن یه گوشه از طبیعت رو تو خونه‌شون داشته باشن. البته همه گیاه‌ها شبیه هم نیستن، بعضیا خیلی خاص و لاکچری هستن. به این جور گیاه‌ها میگن “گیاهان آپارتمانی لوکس”. این گیاه‌ها نه تنها زیبایی خیره‌کننده‌ای دارن، بلکه یه حس اشرافیت و کلاس رو به خونه‌ها میارن.

گل های لاکچری طبیعی

****

گیاهان آپارتمانی لوکس خرید

****

گیاهان آپارتمانی لوکس

وقتی حرف از “گل‌های ثروتمندان” میشه، منظورمون گیاهایی هست که قیمتشون بالاست و نگهداریشون هم شاید یه ذره سخت‌تر باشه. این گل‌ها معمولاً تو خونه‌های افراد مرفه دیده میشن. زاموفیلیا یکی از این گیاه‌هاست. برگ‌های سبز و براقش مثل جواهر توی خونه میدرخشه. نگهداریش هم نسبتا آسونه، فقط کافیه بهش آب زیاد ندی و جاش نور غیر مستقیم باشه. این گیاه یه انتخاب عالی برای کساییه که میخوان خونه‌شون رو با یه گیاه شیک تزئین کنن.

گیاهان آپارتمانی لوکس

****

گیاهان آپارتمانی لوکس شیک

****

گیاهان آپارتمانی لوکس زیبا

وقتی از “گیاهان آپارتمانی لاکچری” حرف می‌زنیم، منظورمون گیاهانیه که تو هر خونه‌ای پیدا نمیشن. این گیاه‌ها معمولاً کمیاب‌ترن و برای کسایی هستن که دنبال چیزای خاص میگردن. یکی از این گیاه‌ها “کالادیوم” هست که برگ‌های رنگارنگ و زیبایی داره. نگهداری از این گیاه کمی دقت می‌خواد ولی وقتی بهش توجه کنی، خونه‌ت رو تبدیل به یه بهشت سبز می‌کنه.

زیباترین گلهای آپارتمانی در ایران

****

زاموفیلیا گیاهان آپارتمانی لوکس

****

زاموفیلیا گیاهان آپارتمانی

اگه دنبال “گیاهان خاص و کمیاب” هستی، باید بدونی که این گیاه‌ها معمولاً تو طبیعت خیلی کم پیدا میشن و برای داشتنشون باید یه کم دست به جیب بشی. “فیتونیا” یکی از این گیاه‌هاست که برگ‌های خیلی زیبا و خاصی داره. این گیاه نیاز به نور غیر مستقیم داره و باید همیشه خاکش مرطوب باشه. داشتن یه گیاه خاص و کمیاب مثل فیتونیا تو خونه، حس خیلی خوبی میده و نشون میده که چقدر به زیبایی و خاص بودن اهمیت میدی.

گرانترین گلهای آپارتمانی ایران

****

گیاهان آپارتمانی لوکس ساده

****

گیاهان آپارتمانی لوکس باکلاس

تو ایران هم میشه “زیباترین گل‌های آپارتمانی” رو پیدا کرد. مثلاً “ارکیده” که یکی از زیباترین گل‌های دنیاست و تو ایران هم خیلی طرفدار داره. نگهداری از ارکیده یه کم دقت می‌خواد ولی وقتی گل میده، زیباییش همه رو حیرت زده میکنه. ارکیده‌ها نیاز به نور غیر مستقیم و آبیاری منظم دارن و اگه بهشون خوب رسیدگی کنی، مدت‌ها گل میدن و خونه‌ت رو زیبا می‌کنن.

درختچه های لوکس

****

گلهای ثروتمندان

****

همچنین بخوانید:  مدل گاز رومیزی؛با این مدل ها دکوراسیون خونه رو کامل کن
تاریخ انتشار: جمعه 5 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.