انگشتر طلا بزرگ | با این ۱۵ مدل در هر مراسمی بدرخشید

انگشتر طلا بزرگ

انگشتر طلا زنانه بدون نگین با قیمت

خب، بذار شروع کنیم! همه می‌دونیم که انگشتر طلا بزرگ یکی از اون چیزاست که هر زنی دوست داره داشته باشه، مخصوصاً وقتی می‌خواد تو یه مجلس خاص بدرخشه. حالا بیایم با هم در مورد انواع انگشتر طلا بزرگ و قیمت‌های اون‌ها حرف بزنیم.

انگشتر درشت طلا

****

انگشتر درشت طلا با قیمت

****

انگشتر طلا زنانه بدون نگین

انگشتر درشت طلا با قیمت مناسب یه گزینه عالی برای کساییه که دنبال شیک بودن و البته اقتصادی بودن هستن. این انگشترها معمولاً از طلای ۱۸ عیار ساخته می‌شن که هم قیمتش مناسب‌تره و هم دوام خوبی داره. مثلاً یه انگشتر درشت طلا با وزن حدودی ۵ گرم، بسته به طرح و جزئیاتش، می‌تونه قیمتی حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان داشته باشه. البته قیمت‌ها ممکنه نوسان داشته باشن، ولی این یه میانگین مناسبه.

انگشتر طلا بزرگ

****

انگشتر طلا بزرگ 2024

****

قیمت انگشتر طلا 18 عیار زنانه

وقتی صحبت از قیمت انگشتر طلا بزرگ زنانه مجلسی می‌شه، باید توجه داشت که این انگشترها معمولاً دارای طراحی‌های خاص و منحصر به فردی هستن که باعث افزایش قیمتشون می‌شه. این انگشترها معمولاً نگین‌های قیمتی یا نیمه‌قیمتی دارن که به زیبایی و شیکی اون‌ها اضافه می‌کنه. قیمت انگشتر طلا بزرگ زنانه مجلسی بسته به نوع طلا، وزن و نگین‌های استفاده شده می‌تونه از ۲۰ میلیون تومان شروع بشه و حتی به ۵۰ میلیون تومان هم برسه.

قیمت انگشتر طلا بزرگ

****

انگشتر طلا بزرگ زنانه مجلسی نگین دار

****

قیمت انگشتر طلا بزرگ زنانه

انگشتر طلا بزرگ زنانه مجلسی نگین دار یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای خانم‌هاییه که دوست دارن تو مهمونی‌ها و مجالس خاص بدرخشن. این انگشترها معمولاً دارای نگین‌های بزرگی هستن که باعث جلب توجه می‌شن. نگین‌های استفاده شده می‌تونن از الماس، یاقوت، زمرد یا هر سنگ قیمتی دیگه‌ای باشن که البته قیمتشون رو هم تحت تأثیر قرار می‌ده. مثلاً یه انگشتر طلا بزرگ زنانه مجلسی با نگین الماس ممکنه قیمتی بین ۳۰ تا ۷۰ میلیون تومان داشته باشه.

انگشتر طلا بزرگ زنانه

****

انگشتر طلا بزرگ زنانه

****

قیمت انگشتر طلا بزرگ زنانه مجلسی

****

همچنین بخوانید:  مدل زیباترین دستبند زنانه؛ دستبند ها طلا و لاکچری زنانه
تاریخ انتشار: دوشنبه 1 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.