مدل هایلایت مو کوتاه | خوشگل ترین مدل ها برای خانم های با سلیقه

مدل هایلایت مو کوتاه

هایلایت موی کوتاه

خب، دوستای عزیز، امروز می‌خوایم در مورد یکی از موضوعات جذاب و مورد علاقه خیلیا صحبت کنیم: رنگ مو برای موهای کوتاه و پوست گندمی. می‌دونید که یکی از بهترین و جذاب‌ترین راه‌های تغییر ظاهر و جذاب‌تر شدن، تغییر رنگ مو هست. مخصوصاً اگه موهاتون کوتاه باشه و پوستتون گندمی. بیاید اول از همه در مورد مدل هایلایت مو کوتاه حرف بزنیم. هایلایت کردن مو یکی از بهترین راه‌ها برای اضافه کردن عمق و بُعد به موهاست، به خصوص وقتی موها کوتاه هستند.

رنگ مو برای موهای کوتاه و پوست گندمی

****

رنگ مو برای موهای کوتاه

****

مدل هایلایت مو کوتاه 1403

پوست گندمی یکی از رنگ‌های پوستیه که با بیشتر رنگ‌های مو سازگاری داره. این نوع پوست یه ترکیب از توناژهای گرم و سرد رو داره که این امکان رو می‌ده تا از رنگ‌های متنوعی برای موها استفاده کنید. یکی از رنگ‌های فوق‌العاده برای پوست گندمی، رنگ‌های قهوه‌ای شکلاتی، کاراملی و بلوند عسلی هستن. این رنگ‌ها نه تنها با پوست گندمی هماهنگی دارن، بلکه به موها هم حجم و درخشش بیشتری می‌دن. البته اگه دوست دارید کمی جسارت به خرج بدید، می‌تونید از رنگ‌های قرمز تیره یا بادمجونی هم استفاده کنید. این رنگ‌ها تضاد زیبایی با پوست گندمی ایجاد می‌کنن و می‌تونن چهره‌تون رو بیشتر از قبل برجسته کنن.

لولایت هایلایت موی کوتاه

****

رنگ مو برای موهای کوتاه

****

رنگ موی کوتاه روشن

حالا بیایید بریم سراغ یکی از ترندهای امسال، یعنی هایلایت موی کوتاه ۲۰۲۴. امسال، مدل‌های هایلایت متنوع و جذابی برای موهای کوتاه روی بورس هستن. یکی از مدل‌های محبوب، هایلایت‌های تکه‌ای و بالیاژ هست که به موها جلوه‌ای طبیعی و زیبا می‌بخشه. این مدل هایلایت به خصوص برای موهای کوتاه خیلی مناسبه، چون باعث می‌شه موها پرتر و حجیم‌تر به نظر بیان.

هایلایت موی کوتاه مشکی

****

رنگ موی کوتاه

****

رنگ‌های هایلایت سال ۲۰۲۴ بیشتر شامل تناژهای طبیعی مثل بلوند عسلی، کاراملی، و قهوه‌ای روشن هستن. البته رنگ‌های فانتزی مثل صورتی پاستلی و آبی یخی هم طرفدارای خودشون رو دارن. اگه می‌خواید امسال موهاتون رو به روز کنید و یه تغییر اساسی بهش بدید، این مدل‌های هایلایت قطعاً گزینه‌های خوبی هستن. می‌تونید با آرایشگرتون مشورت کنید و ببینید کدوم مدل و رنگ بیشتر بهتون میاد.

مدل هایلایت مو کوتاه

****

مدل هایلایت مو کوتاه 2024

****

رنگ مو برای موهای کوتاه و پوست سبزه

خب حالا اگه موهای کوتاه و مشکی دارید و دنبال یه تغییر هستید، هایلایت کردن موها یه راه عالیه. موهای مشکی به خودی خود خیلی جذاب و کلاسیک هستن، اما با اضافه کردن هایلایت می‌تونید جلوه‌ای جدید و مدرن به موهاتون بدید. یکی از رنگ‌های محبوب برای هایلایت روی موهای مشکی، رنگ‌های بلوند پلاتینی و خاکستریه. این رنگ‌ها تضاد زیبایی با رنگ مشکی ایجاد می‌کنن و موها رو خیلی جذاب‌تر نشون می‌دن. اگه دنبال یه تغییر ملایم‌تر هستید، می‌تونید از رنگ‌های کاراملی یا قهوه‌ای روشن برای هایلایت استفاده کنید. این رنگ‌ها هم با موهای مشکی ترکیب خوبی می‌سازن و چهره‌تون رو طبیعی و جذاب نشون می‌دن. هایلایت‌های تکه‌ای و ریشه‌ای هم برای موهای مشکی خیلی مناسبه و می‌تونید با این روش‌ها موهاتون رو از یکنواختی دربیارید.

****

همچنین بخوانید:  آموزش صحیح و حرفه ای آرایش ابرو؛ با این نکات طلایی زیبا تر از همیشه باش
تاریخ انتشار: یکشنبه 31 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.