مدل مانتو لنین سوزن دوزی؛ انتخابی شیک و متفاوت برای خانم های جوان

مدل مانتو لنین سوزن دوزی

مدل مانتو لنین جدید طرحدار

وقتی حرف از “مدل مانتو لنین سوزن دوزی” می‌زنیم، به یاد لباس‌های شیک و خاصی می‌افتیم که با طرح‌های سنتی و هنر دست به زیبایی تزئین شدن. این مانتوها به خاطر ترکیب پارچه لنین که خیلی خنک و راحت هست با هنر سوزن‌دوزی که جلوه‌ای ویژه بهشون می‌ده، یه انتخاب عالی برای روزمره هستن. حالا بیاید با هم نگاهی بندازیم به انواع مختلف این مدل مانتوها که می‌تونید برای استفاده روزانه انتخاب کنید و همیشه شیک و خوش‌تیپ باشید.

مدل مانتو با پارچه سوزن دوزی شده

****

مدل مانتو لنین سوزن دوزی ترند

****

مدل مانتو لنین سوزن دوزی جدید

مانتو با پارچه سوزن دوزی هندی یکی از اون مدل‌هاییه که نمی‌تونید ازش چشم بردارید. پارچه‌های هندی با طرح‌ها و رنگ‌های جذابی که دارن، همیشه جذابیت خاصی به لباس‌ها می‌بخشن. هنر سوزن‌دوزی هندی که روی این پارچه‌ها اجرا می‌شه، جزئیات زیبایی به مانتوها اضافه می‌کنه که واقعاً بی‌نظیره. این مدل مانتوها معمولاً با رنگ‌های شاد و زنده‌ای مثل قرمز، سبز، آبی و زرد تزئین می‌شن که به شما حس خوبی می‌دن و انرژی مثبت بهتون می‌بخشن.

مدل مانتو سوزن دوزی اینستاگرام

****

مدل مانتو سوزن دوزی اینستاگرام 1403

****

مدل مانتو لنین خامه دوزی

حالا بریم سراغ “مانتو لنین گلدوزی”، این مدل مانتوها با استفاده از پارچه لنین خنک و گلدوزی‌های زیبایی که روشون کار شده، یه انتخاب عالی برای روزهای گرم سال هستن. لنین یه پارچه‌ی طبیعی و تنفس‌پذیره که به پوست اجازه می‌ده به خوبی تنفس کنه و تو روزهای گرم تابستونی، حس خنکی و راحتی رو به ارمغان میاره. گلدوزی‌های ظریف و زیبایی که روی این مانتوها انجام می‌شه، جلوه‌ای خاص بهشون می‌ده و باعث می‌شه که همیشه تو چشم باشن.

مدل مانتو با پارچه لنین خامه دوزی

****

مانتو لینن تابستانه

****

مانتو لینن مشکی

مانتو با پارچه لنین طرح دار یکی دیگه از اون مدل‌های خاص و جذابه که می‌تونه به استایل شما جلوه‌ی خاصی بده. پارچه لنین به خاطر خاصیت طبیعی و تنفس‌پذیری که داره، خیلی مناسب فصل‌های گرم سال هست و می‌تونه به شما کمک کنه که تو روزهای گرم تابستونی هم راحت و خنک باشید. طرح‌های زیبایی که روی این پارچه‌ها کار می‌شه، جلوه‌ای خاص به مانتوها می‌ده و باعث می‌شه که همیشه تو چشم باشن.

مانتو لینن گلدوزی شده

****

مدل مانتو با پارچه لنین گلدار

****

مدل مانتو با پارچه لنین طرح دار

مانتو با پارچه لنین خامه دوزی یکی دیگه از اون انتخاب‌های شیک و باکلاس هست که می‌تونه به استایل شما جلوه‌ی خاصی بده. خامه‌دوزی یه هنر قدیمی و زیباست که با استفاده از نخ و سوزن، طرح‌های مختلفی رو روی پارچه‌ها ایجاد می‌کنه. پارچه لنین به خاطر سبکی و خنکی که داره، خیلی مناسب فصل‌های گرم سال هست و می‌تونه به شما کمک کنه که تو روزهای گرم تابستونی هم راحت و خنک باشید.

مدل مانتو لنین جدید

****

مدل مانتو با پارچه سوزن دوزی هندی

****

همچنین بخوانید:  پیاده روی چه میزان بر لاغری تاثیر دارد؟ | پیاده روی کدام قسمت بدن را لاغر می‌کند؟
تاریخ انتشار: جمعه 29 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.