مش مو جدید | مدل های جدید و به روز برای دیزاین موها و یک تغییر عالی

مش مو جدید

مش مو جدید

سلام دوستای عزیز! امروز می‌خوام یه ذره درباره “مش مو جدید” و انواع مش و رنگ مو صحبت کنیم. بالاخره هر کدوممون یه وقتی حس می‌کنیم که یه تغییر کوچیک یا بزرگ توی ظاهر موهامون لازمه. خب، بیایین با هم یه نگاهی بندازیم به اینکه چطور می‌تونیم موهامونو رنگ و مش کنیم تا یه تغییر جذاب و تازه داشته باشیم.

مش مو جدید لکچری

****

مش مو جدید خوشگل

****

مش مو جدید خوشگل

اول از همه بگم که رنگ و مش سوزنی جدید یکی از اون تغییرات ریز و با کلاسه که این روزا خیلی طرفدار داره. این سبک به این صورته که موهاتونو به قسمت‌های خیلی کوچیک تقسیم می‌کنن و هر قسمت رو رنگ می‌کنن. نتیجه نهایی یه ترکیب ظریف و طبیعی از رنگ‌های مختلفه که وقتی توی نور خورشید می‌درخشه، واقعاً چشم‌نواز میشه. حالا چرا این سبک انقدر پرطرفداره؟ خب، یکی از دلایلش اینه که به خاطر ظرافتی که داره، خیلی طبیعی به نظر می‌رسه و هر وقت دوست داشتین می‌تونین بدون اینکه نگران تفاوت رنگ‌ها باشین، رشد موهاتونو دنبال کنین. یعنی اصلاً نمی‌فهمی که رنگ موی اصلیت کجا شروع میشه و مش کجا تموم میشه.

انواع مش مو

****

مش تکه ای جدید

حالا که درباره مش سوزنی گفتیم، بیایین یه نگاهی به رنگ و مش‌های پرطرفدار بندازیم. یکی از ترندهای امسال، مش بالیاژ هست که از فرانسه اومده و به معنای “سوخته از خورشید” هست. این سبک به این صورته که قسمت‌های انتهایی موها روشن‌تر میشه و به سمت ریشه‌ها تیره‌تر میشه. نتیجه؟ یه حالت طبیعی و جذاب که انگار کل تابستونو کنار دریا گذروندی!

رنگ و مش پرطرفدار

****

رنگ و مش سوزنی جدید

****

رنگ و مش سوزنی

یکی دیگه از مش‌های محبوب، آمبره هست. این سبک هم از تیره به روشن میره، ولی تفاوتش با بالیاژ اینه که تغییر رنگش یهو و خیلی مشخصه. مثلاً می‌تونی قسمت بالای موهات قهوه‌ای تیره باشه و پاییناش بلوند روشن. اینم یکی از سبک‌هاییه که خیلی به چشم میاد و یه تغییر بزرگ و شیک به موهات میده.

مش مو جدید دخترانه

****

مش مو جدید ۱۴۰۳

****

مش مو جدید باکلاس

اگه از اون دسته افرادی هستی که دوست داری یه تغییر خیلی بزرگ و جرئت‌دار توی موهات داشته باشی، مش تکه‌ای جدید رو امتحان کن. این سبک به این صورته که تکه‌های بزرگتری از موهاتو انتخاب می‌کنن و رنگ‌های مختلف رو به کار می‌برن. مثلاً می‌تونی چند تکه از موهاتو به رنگ‌های فانتزی مثل صورتی، آبی یا سبز دربیاری. این سبک مخصوصاً برای کسایی که دوست دارن توی مهمونی‌ها و مجالس حسابی به چشم بیان مناسبه. فقط باید حواست باشه که انتخاب رنگ‌های فانتزی نیاز به مراقبت بیشتری داره تا همیشه تازه و شاداب به نظر برسه.

مش مو جدید زیبا

****

رنگ زمینه مو برای مش

****

رنگ و مش کلاهی جدید

خیلی‌ها وقتی می‌خوان موهاشونو مش کنن، نمی‌دونن کدوم سبک بیشتر بهشون میاد. خب، باید بگم که انتخاب مش مو خیلی بستگی به سلیقه و سبک زندگی خودت داره. مثلاً اگه دوست داری تغییرات ریز و ظریف داشته باشی، مش سوزنی یا هایلایت‌های ظریف گزینه‌های خوبی هستن. ولی اگه می‌خوای یه تغییر بزرگ و چشمگیر داشته باشی، می‌تونی به سراغ مش‌های تکه‌ای یا آمبره بری.

همچنین بخوانید:  مدل شینیون بسته اروپایی؛ باکلاس ترین مدل های شینیون مو زنانه
تاریخ انتشار: سه شنبه 26 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.