مدل دستبند های دست ساز دخترانه؛ دستبند های کیوت و خوشگل مناسب دختر خانوم ها

مدل دستبند های دست ساز دخترانه

مدل دستبند نقره

چند وقتی هست که بین دخترها، مدل دستبند های دست ساز دخترانه خیلی ترند شده. اصلا انگار همه دنبال این هستن که یه دستبند منحصر به فرد داشته باشن که با دستای خودشون ساخته باشن. خب، راستش منم خیلی علاقه‌مند شدم و شروع کردم به جستجو و یادگیری طرز درست کردن دستبند با مهره. ساختن این دستبندها هم سرگرم‌کننده است و هم می‌تونی هر جور که دوست داری طراحی کنی. از دستبندهای ساده با کش و مهره گرفته تا مدل‌های پیچیده‌تر که به صبر و دقت بیشتری نیاز دارن.

طرز درست کردن دستبند با پولک

****

ساخت دستبند ساده

****

دستبند مهره ای زنانه

دستبند مهره ای دخترانه یکی از بهترین گزینه‌ها برای این هست که توی استفاده روزمره هم ازشون بهره ببری. این دستبندها به خاطر سادگی و زیباییشون خیلی محبوب شدن. می‌تونی رنگ‌های مختلفی از مهره‌ها رو انتخاب کنی و به دلخواه خودت ترکیب کنی. اصلا یکی از چیزهایی که این مدل دستبندها رو خاص می‌کنه همین امکان شخصی‌سازی بی‌نهایتشونه. دستبندهای مهره‌ای نه تنها ظاهر زیبایی دارن بلکه می‌تونن معنای خاصی هم برای سازنده‌شون داشته باشن. هر مهره می‌تونه یادآور یک خاطره یا نشانه‌ای از یک رویداد مهم باشه.

دستبند دست ساز طلا

****

دستبند دخترانه طلا

****

مدل دستبند طلا

حالا اگه بخوای خودت دست به کار بشی و یه دستبند مهره‌ای بسازی، باید چند تا وسیله‌ی ساده مثل کش، مهره‌های رنگی و یه گیره کوچیک داشته باشی. ساخت دستبند با مهره و کش خیلی آسونه و نیاز به ابزارهای پیچیده نداره. اول از همه باید طول کش رو بر اساس اندازه‌ی دستت برش بزنی. بعد شروع می‌کنی به رد کردن مهره‌ها از داخل کش. می‌تونی هر رنگی که دوست داری رو انتخاب کنی و به ترتیبی که دوست داری مهره‌ها رو بچینی. وقتی کار رد کردن مهره‌ها تموم شد، دو سر کش رو گره می‌زنی و یه گیره کوچیک بهش وصل می‌کنی تا محکم بشه. اینطوری یه دستبند زیبا و منحصر به فرد داری که خودت ساختی.

طرز درست کردن دستبند با مهره

****

ساخت دستبند با مهره و کش

****

دستبند مهره ای مردانه

اما فقط دستبندهای مهره‌ای نیستن که بین دخترها محبوبیت دارن. مدل دستبند طلا هم همیشه یه گزینه کلاسیک و شیک محسوب میشه. دستبندهای طلای دخترانه به خاطر طراحی‌های ظریف و زیبایی که دارن، هم برای مجالس رسمی و هم برای استفاده روزمره مناسبن. البته قیمتشون هم نسبت به دستبندهای مهره‌ای بیشتره، ولی ارزشش رو داره. دستبندهای طلا می‌تونن یه سرمایه‌گذاری خوب هم باشن. یه نکته دیگه در مورد دستبندهای طلا اینه که می‌تونی اونا رو با جواهرات دیگه‌ت مثل گردنبند یا گوشواره ست کنی و یه ست کامل و شیک داشته باشی.

دستبند دخترانه

****

دستبند دخترانه نقره

****

دستبند ظریف دست ساز

اما اگه دنبال یه گزینه‌ی ارزون‌تر و در عین حال زیبا هستی، دستبند دخترانه نقره هم می‌تونه انتخاب خوبی باشه. دستبندهای نقره با طراحی‌های متنوع و قیمت مناسبشون خیلی محبوب هستن. نقره برخلاف طلا براقیت کمتری داره ولی با این حال، ظرافت و زیبایی خاص خودش رو داره. دستبندهای نقره معمولا طراحی‌های مینیمال و ساده‌ای دارن که برای استفاده روزمره خیلی مناسبن. ضمن اینکه نگهداری از نقره هم آسونه و اگه درست ازش مراقبت کنی، مدت زیادی برات می‌مونه.

دستبند خوشگل دخترانه

****

دستبند کیوت دخترانه

****

همچنین بخوانید:  کلی مدل خوشگل از کلیپس مو ساده برای یک دیزاین مو شیک و راحت
تاریخ انتشار: جمعه 25 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.