ایده های جذاب و ترند برای یک آرایش چشم ساده و شیک

آرایش چشم ساده

ارایش چشم ساده برای عروسی ه

خب بچه‌ها، امروز می‌خوایم راجع به “آرایش چشم ساده” صحبت کنیم. حتماً براتون پیش اومده که یه روزی بخواید خیلی سریع و راحت یه آرایش چشم ساده داشته باشید و زمان کافی برای این کار نداشته باشید. خب، اینجاست که یه آرایش چشم ساده و شیک می‌تونه به کمکمون بیاد. برای شروع، باید بگم که آرایش چشم ساده اصلاً نیاز به وسایل خاص و پیچیده‌ای نداره و می‌تونید با چند تا قلم‌مو و محصولات اولیه، یه آرایش چشم جذاب و طبیعی داشته باشید. برای شروع، پوست پلکتون رو با یه پرایمر یا حتی کرم مرطوب‌کننده آماده کنید تا سایه و خط چشم بهتر روی پوست بشینه و ماندگاری بیشتری داشته باشه. بعدش می‌تونید از یه سایه طبیعی و ملایم برای پایه استفاده کنید و کم کم بهش عمق بدید.

آرایش چشم ساده

****

آرایش چشم ساده و شیک

****

آرایش چشم ساده

خب حالا که پوست پلکمون آماده شد، بیاید بریم سراغ انتخاب رنگ سایه. برای یه آرایش چشم ساده در خانه، بهتره از رنگ‌های طبیعی و مات استفاده کنیم. مثلاً قهوه‌ای روشن یا بژ می‌تونه انتخاب خوبی باشه. اول از همه، یه سایه بژ رو به کل پلکتون بزنید تا یه پایه صاف و یکدست داشته باشید. بعدش یه سایه قهوه‌ای روشن رو به قسمت بیرونی پلکتون اضافه کنید و به خوبی محوش کنید. این کار باعث می‌شه که چشماتون کمی عمق بگیره و جذاب‌تر به نظر بیاد. این مرحله خیلی مهمه چون باعث می‌شه آرایشتون طبیعی و ملایم باشه.

آرایش چشم ساده شیک

****

ارایش چشم و ابرو

****

ارایش چشم و ابرو ساده

وقتی که سایه چشم رو زدید، حالا وقتشه که خط چشم رو بکشید. برای یه آرایش چشم ساده و روزمره، نیازی نیست که خط چشم خیلی پهن و پررنگ باشه. می‌تونید از یه مداد چشم قهوه‌ای یا مشکی استفاده کنید و خط خیلی نازک و دقیقی روی خط مژه‌هاتون بکشید. اگه دوست دارید، می‌تونید کمی هم دم خط چشم رو به سمت بالا بکشید تا چشماتون بازتر و جذاب‌تر به نظر بیاد. حواستون باشه که خط چشم رو خیلی نرم و طبیعی بکشید تا کل آرایشتون یه دست و هماهنگ باشه.

آرایش چشم ساده جدید

****

آرایش چشم ساده جذاب

****

آرایش چشم در خانه

بعد از کشیدن خط چشم، حالا نوبت به ریمل می‌رسه. یه ریمل خوب می‌تونه کل آرایشتون رو تکمیل کنه و چشماتون رو برجسته‌تر کنه. برای آرایش چشم ساده، بهتره از یه ریمل حجم‌دهنده و بلندکننده استفاده کنید. ریمل رو از ریشه مژه‌ها به سمت نوک مژه‌ها بزنید و چند لایه بزنید تا مژه‌هاتون پرتر و بلندتر بشه. اگه مژه‌های پایینی رو هم دوست دارید که برجسته بشه، یه لایه نازک از ریمل روی مژه‌های پایینی بزنید. این کار باعث می‌شه که چشماتون بازتر و جذاب‌تر به نظر بیاد.

آرایش چشم ساده در خانه

****

آرایش چشم ساده دخترانه

****

آرایش چشم ساده

حالا که آرایش چشممون تقریباً تکمیل شد، بیاید بریم سراغ آرایش ابروها. ابروها نقش خیلی مهمی توی زیبایی صورت دارن و می‌تونن به کل آرایش چشممون جهت بدن. برای یه آرایش چشم ساده، بهتره ابروها رو خیلی طبیعی و ملایم آرایش کنیم. می‌تونید از یه مداد یا پودر ابرو استفاده کنید و جاهای خالی ابروهاتون رو پر کنید. حواستون باشه که خطوط خیلی نازک و طبیعی بکشید تا ابروها طبیعی به نظر بیان. بعد از اینکه ابروهاتون رو پر کردید، می‌تونید از یه ژل ابرو استفاده کنید تا ابروهاتون رو مرتب و ثابت نگه دارید.

آرایش چشم در خانه

****

آرایش چشم ساده خوشگل

****

همچنین بخوانید:  مدل کوتاهی مو جدید | ترند های سال ۱۴۰۳ برای دیزاین مو
تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.