مدل های لباس مجلسی پوشیده برای خانم هایی با سلیقه منحصر به فرد

لباس مجلسی پوشیده

لباس مجلسی پوشیده بلند شیک اینستا

وقتی حرف از “لباس مجلسی پوشیده” می‌شه، اولین چیزی که به ذهنمون میاد چیه؟ درسته! یه لباس شیک، باکلاس و در عین حال پوشیده که مناسب همه‌ی مراسم و مهمونی‌ها باشه. این روزا دیگه کمتر کسی دنبال لباس‌های باز و بیش از حد تنگ می‌گرده؛ چرا که سادگی و پوشیدگی یه جورایی خودشو دوباره به صنعت مد و فشن تحمیل کرده. به‌ویژه برای خانم‌هایی که دوست دارن در مراسم‌ها و عروسی‌ها باوقار و در عین حال جذاب به نظر بیان، لباس مجلسی پوشیده بهترین انتخابه.

مدل لباس مجلسی پوشیده

****

مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری

****

لباس مجلسی زنانه

****

 

 

لباس مجلسی زنانه برای عروسی

عروسی‌ها همیشه یکی از مهم‌ترین مراسم‌هایی هستن که توشون همه دوست دارن بهترین نسخه‌ی خودشون باشن. لباس مجلسی زنانه برای عروسی باید هم شیک باشه و هم راحت. انتخاب یه لباس که هم به اندامتون بخوره و هم راحت باشه، می‌تونه شما رو از استرس اینکه آیا لباس مناسب پوشیدین یا نه، نجات بده. مثلاً لباس‌های گیپور دار و سنگ‌دوزی شده که پوشیده هم هستن، یه انتخاب فوق‌العاده‌ان. اینجوری هم می‌تونین راحت باشین و هم باکلاس به نظر بیاین. تازه، اینجوری عکس‌هاتون توی آلبوم عروسی هم همیشه شیک و به‌یادماندنی می‌مونه.

لباس مجلسی پوشیده

****

لباس مجلسی پوشیده برای عروسی

****

لباس مجلسی پوشیده

تو دنیای امروز، اینستاگرام به یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌ها برای نشون دادن استایل و فشن تبدیل شده. لباس مجلسی پوشیده بلند شیک که تو اینستا می‌بینیم، همیشه الهام‌بخش خیلی‌هاس. این لباس‌ها معمولاً با طراحی‌های خاص و متریال‌های باکیفیت ساخته می‌شن و وقتی پوشیده می‌شن، انگار یه جور داستان خاص و منحصر به فرد رو تعریف می‌کنن. اگر می‌خوای تو اینستا هم مثل یه ستاره بدرخشی، باید حتماً یه لباس مجلسی پوشیده بلند شیک تو کمدت داشته باشی. مثلاً یه لباس بلند با آستین‌های گیپور و طراحی‌های ظریف و جزئیات دقیق می‌تونه خیلی بهت کمک کنه تا تو عکس‌ها فوق‌العاده به نظر بیای.

لباس مجلسی پوشیده بلند

****

لباس مجلسی پوشیده

****

لباس مجلسی پوشیده شیک

وقتی می‌خوای برای عروسی یه لباس مجلسی پوشیده انتخاب کنی، باید چند تا نکته رو در نظر بگیری. اول از همه اینکه باید بدونی چه رنگی بیشتر بهت میاد و با پوستت همخونی داره. دوم اینکه مدل لباس باید به اندامت بخوره و بهت بیاد. مثلاً لباس‌های بلند با دامن‌های پرچین و آستین‌های بلند می‌تونن یه انتخاب عالی باشن. تازه، این روزا لباس‌های پوشیده‌ای که با پارچه‌های مختلف مثل ساتن، گیپور و حریر دوخته می‌شن، خیلی طرفدار پیدا کردن. اینجوری هم می‌تونی شیک باشی و هم پوشیده. مثلاً یه لباس ساتن بلند با کمربند سنگ‌دوزی شده و آستین‌های بلند حریر، می‌تونه انتخابی عالی برای یه عروسی باشه.

لباس مجلسی پوشیده زیبا

****

لباس مجلسی جدید

****

 مدل لباس مجلسی

****

همچنین بخوانید:  شومیز مشکی زنانه | مدل های به روز و شیک برای استایل های مجلسی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.