جذاب ترین مدل های شومیز ساده زنانه برای ست شدن با انواع استایل

شومیز ساده زنانه

شومیز زنانه بلند

خب بچه‌ها، بیایین از شومیز ساده زنانه شروع کنیم. هممون دوست داریم که یه لباس داشته باشیم که هم شیک باشه و هم راحت، درسته؟ اینجا دقیقاً همون جاییه که شومیز ساده زنانه وارد میشه. شما می‌تونید این شومیزها رو توی هر موقعیتی بپوشید. چه برای یه دورهمی دوستانه، چه برای یه روز کاری طولانی، شومیز ساده زنانه همیشه به درد می‌خوره. جنس این شومیزها معمولاً نخی یا حریره که خیلی نرم و راحت روی بدن می‌شینه. از طرف دیگه، با یه شلوار جین یا دامن کوتاه هم ست می‌شه و دیگه لازم نیست وقت زیادی رو برای ست کردن لباس‌ها صرف کنید.

مدل شومیز ساده

****

شومیز مجلسی

****

شومیز مجلسی زنانه

اگه شما هم مثل من عاشق اینستاگرام و دنبال کردن ترندهای جدید مد هستید، حتماً با شومیزهای جدید اینستا آشنا هستید. این شومیزها دقیقاً همون چیزیه که توی پیج‌های معروف مد می‌بینید. رنگ‌های شاد و طرح‌های جذاب که فوراً توجه‌ها رو جلب می‌کنن. این شومیزها بیشتر از جنس‌های سبک و راحت مثل حریر و ساتن دوخته می‌شن که هم خوشگل هستن و هم برای فصل‌های گرم سال خیلی مناسبن. مهم نیست که چه سایزی هستید، چون شومیزهای جدید اینستا برای همه مناسبن و هر کسی می‌تونه باهاشون حس خوشگلی و شیکی داشته باشه.

 

شومیز ساده زنانه خوشگل

****

شومیز ساده زنانه جدید

****

زیباترین مدل شومیز

حالا بیایید درباره شومیز بلند خانگی صحبت کنیم. شومیزهای بلند برای خونه، واقعاً یکی از بهترین انتخاب‌ها هستن. مخصوصاً اگه شما هم از اون دسته آدم‌هایی هستید که دوست دارن توی خونه هم شیک و مرتب باشن. این شومیزها معمولاً تا زیر باسن یا حتی زانو بلندن و از جنس‌های نخی یا پنبه‌ای تهیه می‌شن که خیلی راحت و نفس‌گیر هستن. طرح‌های مختلف و رنگ‌های متنوع این شومیزها باعث می‌شه که شما توی خونه هم حس خوبی داشته باشید و همیشه مرتب به نظر بیایید.

مدل شومیز بلند خانگی

****

مدل شومیز جدید اینستا

****

زیباترین مدل شومیز حریر

 

شومیز مجلسی زنانه هم یکی از اون لباس‌هایی هست که حتماً باید توی کمد هر خانمی باشه. این شومیزها معمولاً از پارچه‌های براق و شیک مثل ساتن، حریر یا مخمل دوخته می‌شن و با تزیینات مختلفی مثل نگین، گلدوزی یا دانتل آراسته می‌شن. وقتی یه مهمونی یا مراسم خاص دارید و نمی‌دونید چی بپوشید، شومیز مجلسی زنانه می‌تونه نجات‌دهنده شما باشه. با یه شلوار رسمی یا یه دامن بلند، شما آماده‌اید تا در هر مراسمی بدرخشید و توجه همه رو به خودتون جلب کنید.

شومیز ساده زنانه جذاب

****

شومیز ساده زنانه زیبا

****

مدل شومیز جدید

حالا که با انواع شومیزها آشنا شدید، شاید این سوال براتون پیش بیاد که چطوری شومیز مناسب خودتون رو انتخاب کنید. اول از همه، به جنس شومیز توجه کنید. اگه پوست حساسی دارید یا توی فصل‌های گرم راحتی براتون مهمه، شومیزهای نخی یا حریر بهترین گزینه‌ها هستن. دومین نکته، طول شومیزه. برای موقعیت‌های مختلف طول شومیز رو انتخاب کنید. مثلاً برای محیط کار شومیزهای بلندتر و برای مهمونی‌های دوستانه شومیزهای کوتاه‌تر مناسب‌ترن. و در نهایت، به رنگ و طرح شومیز دقت کنید. سعی کنید رنگ‌هایی رو انتخاب کنید که با بقیه لباس‌هاتون هماهنگ باشه و طرح‌هایی که به شخصیت و سلیقه شما نزدیک‌تره.

شومیز ساده زنانه

****

شومیز ساده زنانه خاص

****

همچنین بخوانید:  مدل لباس حریر تالاری؛ با این مدل ها استایلت رو خاص کن
تاریخ انتشار: سه شنبه 22 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.