ایده های متنوع طرح ناخن شیک و باکلاس برای خانم های امروزی و اهل مد

طرح ناخن شیک و باکلاس

طرح ناخن شیک و باکلاس

وقتی صحبت از “طرح ناخن شیک و باکلاس” می‌شه، یه دنیا رنگ و طرح جلوی چشمت ظاهر می‌شه. از اون طرح‌های کلاسیک گرفته تا دیزاین‌های جدید و خاص، همه و همه می‌تونن سبک و سیاق خودتو به رخ بکشن. طرح ناخن اسپرت شیک مخصوص کساییه که دوست دارن ناخن‌هاشون همیشه مرتب و جذاب باشه، اما در عین حال راحتی و کاربردی بودن رو هم از دست ندن. این مدل‌ها بیشتر از رنگ‌های مات و طراحی‌های ساده و هندسی استفاده می‌کنن که هم با هر لباسی جور درمیاد و هم توی هر موقعیتی جذاب به نظر میاد.

طرح ناخن شیک و باکلاس خاص

****

طرح ناخن شیک و باکلاس خوشگل

****

طرح ناخن شیک و باکلاس

طرح‌های اسپرت شیک معمولاً شامل رنگ‌های نود، سفید، مشکی و یا ترکیبی از این رنگ‌ها می‌شه. این رنگ‌ها نه تنها با همه چیز ست می‌شن، بلکه همیشه روی مد هستن و هیچ وقت از مد نمی‌افتن. استفاده از خطوط و طرح‌های هندسی مثل مثلث، مربع و یا حتی خطوط ساده می‌تونه جذابیت و خاص بودن به ناخن‌هات بده. یکی دیگه از مزیت‌های طرح ناخن اسپرت اینه که نگهداریشون خیلی راحت‌تره و اگه یه وقت ناخنت شکست، راحت‌تر می‌تونی ترمیمش کنی.

طرح ناخن شیک و باکلاس ۱۴۰۳

****

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی

****

طرح ناخن شیک و باکلاس

تابستون که می‌شه، همه دوست دارن یه تغییر تو ظاهرشون بدن، از لباس‌های خنک و رنگارنگ گرفته تا طرح‌های ناخن خاص و تابستونی. طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی، پر از رنگ‌های شاد و پر انرژی مثل آبی دریایی، زرد خورشیدی، صورتی گرم و سبز نئونی هست. این رنگ‌ها نه تنها حس خنکی و شادی بهت می‌دن، بلکه با طبیعت و هوای گرم تابستون هم کلی هماهنگی دارن.

طرح ناخن مجلسی

****

طرح ناخن ساده و شیک

****

طراحی ناخن اسپرت شیک

برای یه طرح ناخن شیک و باکلاس تابستونی، می‌تونی از طراحی‌های مرتبط با دریا و ساحل استفاده کنی. مثلاً طرح‌هایی مثل امواج دریا، صدف‌ها، مرجان‌ها و حتی ستاره‌های دریایی می‌تونه ناخن‌هات رو به یه اثر هنری تابستونی تبدیل کنه. ترکیب رنگ‌های آبی و سفید با یه طرح مرمری یا استفاده از رنگ‌های متالیک مثل طلایی و نقره‌ای هم می‌تونه خیلی شیک و خاص باشه. اینجوری، هر بار که به ناخن‌هات نگاه کنی، حس می‌کنی که توی ساحل داری آفتاب می‌گیری.

طراحی ناخن اسپرت

****

طرح ناخن شیک

****

طرح ناخن شیک و باکلاس

سال ۱۴۰۳ داره میاد و وقتشه که یه سری به طرح‌های جدید و ترندهای این سال بندازیم. طرح ناخن شیک و باکلاس ۱۴۰۳، پر از خلاقیت و نوآوریه. از طرح‌های مینیمالیستی گرفته تا طراحی‌های پیچیده و هنری، همه جور سبکی رو می‌تونی پیدا کنی. رنگ‌های پاستلی همچنان محبوب هستن و ترکیبشون با طرح‌های ساده و شیک می‌تونه جلوه‌ای بی‌نظیر به ناخن‌هات بده.

طرح ناخن شیک و باکلاس

****

همچنین بخوانید:  مدل آرایش چشم ترند؛ این مدل میکاپ چشم تازه ترند شده حتما ببینید
تاریخ انتشار: سه شنبه 22 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.