مدل سرهمی مجلسی دخترانه؛ خانم ای اهل مد این مدل ها را از دست ندهید

مدل سرهمی مجلسی دخترانه

سرهمی دخترانه بزرگسال

خب دوستای خوبم، امروز می‌خوایم در مورد یکی از شیک‌ترین و جذاب‌ترین لباس‌های مجلسی برای دخترها صحبت کنیم. شاید تا حالا از مدل سرهمی مجلسی دخترانه شنیده باشید، ولی واقعا این لباس چی هست و چرا انقدر محبوب شده؟ توی این مقاله با هم به بررسی این مدل لباس می‌پردازیم و می‌بینیم چرا اینقدر طرفدار پیدا کرده.

مدل سرهمی مجلسی در اینستا

****

مدل سرهمی دخترانه

سرهمی‌های مجلسی دخترانه یکی از اون لباس‌هاییه که هم شیکه، هم راحت. یعنی شما وقتی این لباس رو می‌پوشید، هم احساس می‌کنید که توی مجلس جلوی همه بدرخشید و هم اینکه خیلی راحت و آزادید. یکی از دلایل محبوبیت این لباس، همین راحتی و زیبایی توأمانه. سرهمی‌ها معمولاً از پارچه‌های با کیفیت و خنک دوخته می‌شن که هم توی تابستون اذیت نشید و هم توی زمستون با یه ژاکت شیک خیلی خوب ست بشه.

مدل لباس سرهمی جدید

****

سرهمی مجلسی جدید

****

مدل سرهمی دخترانه نوجوان

حالا بیاید یکم دقیق‌تر بشیم و ببینیم سرهمی مجلسی دخترانه چه مدل‌هایی داره و کدومش بیشتر به درد مجالس می‌خوره. یکی از مدل‌های خیلی محبوب، سرهمی‌هایی هستند که بالاتنه شون با انواع و اقسام تور و دانتل تزئین شده. این مدل‌ها خیلی شیک و جذابن و به راحتی می‌تونید با کفش‌های پاشنه بلند و کیف‌های دستی خوشگل ست کنید. یا مثلاً مدل‌های دیگه‌ای هست که کلاً از پارچه‌های براق و مجلسی دوخته شدن و خیلی مناسب مهمونی‌ها و مجالس رسمی هستن.

مدل سرهمی دخترانه

****

مدل سرهمی دخترانه جدید

****

مدل سرهمی مجلسی دخترانه شیک

تو اینستا هم که می‌رید، می‌بینید سرهمی‌های مجلسی دخترانه چقدر ترند شده. بلاگرها و اینفلوئنسرهای مد همشون این مدل‌ها رو معرفی می‌کنن و از تجربه‌هاشون با این لباس‌ها می‌گن. اگه شما هم دنباله یه لباس مجلسی شیک و متفاوتید، حتماً یه سر به صفحه‌های مد و استایل اینستاگرام بزنید. کلی ایده می‌گیرید و می‌تونید بهترین انتخاب رو داشته باشید.

مدل سرهمی مجلسی دخترانه زیبا

****

مدل سرهمی مجلسی دخترانه ساده

****

مدل سرهمی مجلسی دخترانه خاص

اما سرهمی‌ها فقط مخصوص مجلس نیستن. سرهمی دخترانه نوجوان هم یکی دیگه از مدل‌های خیلی محبوبه که برای دخترهای نوجوان خیلی مناسبه. این مدل‌ها معمولاً طراحی‌های شاد و رنگی دارن که به راحتی می‌تونید توی مدرسه، تولد دوستان یا حتی توی گردش‌های خانوادگی بپوشید. سرهمی‌های نوجوانی با پارچه‌های نخی و راحت دوخته می‌شن که هم شیکن و هم خیلی راحت.

مدل سرهمی مجلسی دخترانه خوشگل

****

مدل سرهمی مجلسی دخترانه

****

 مدل سرهمی مجلسی

لباس سرهمی جدید هم از اون دست لباس‌هاییه که همیشه توی کمد هر دختری باید باشه. این لباس‌ها نه تنها خیلی راحت و شیکن، بلکه به راحتی با انواع اکسسوری‌ها و کفش‌ها ست می‌شن. یکی از ویژگی‌های خوب سرهمی‌ها اینه که نیاز نیست خیلی وقت بذارید تا ست کنید. خودش به تنهایی کامل و زیباست. مثلاً اگه یه سرهمی مشکی مجلسی داشته باشید، با یه جفت کفش پاشنه بلند و یه کیف کوچک، کاملاً آماده اید برای یه مهمونی شیک.

همچنین بخوانید:  مدل بلوز کریسمسی؛ واسه کریسمس این بافتنی های شیک کاربردی هستند
تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.