مطالب پر بازدید
مدل کیف دوشی زنانه؛ با این مدل ها استایلت رو تکمیل کن

مدل کیف دوشی زنانه؛ با این مدل ها استایلت رو تکمیل کن

مدل کیف دوشی زنانه کیف‌های دوشی زنانه نه تنها یک وسیله کاربردی برای حمل وسایل شخصی هستند، بلکه نقش مهمی در تکمیل استایل …

مدل صندل اسپرت دخترانه؛ مناسب برای خوش سلیقه ها

مدل صندل اسپرت دخترانه؛ مناسب برای خوش سلیقه ها

مدل صندل اسپرت دخترانه به نام سایت دی وان، مقاله‌ای را در زمینه انتخاب و خرید مدل صندل اسپرت دخترانه با توجه به نیازها، …

چطوری کت زنانه را ست کنیم؟ | معرفی زیباترین کت های زنانه و استایل های جذاب آن

چطوری کت زنانه را ست کنیم؟ | معرفی زیباترین کت های زنانه و استایل های جذاب آن

ست کردن کت زنانه دورانی که کت‌ها تنها به عنوان پوششی مخصوص آقایان طراحی و تولید می‌شدند، دیری است که به سر آمده …

شرایط و قیمت های جدید ایران خودرو
ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲
سامانه ثبت نام خودرو
ثبت نام ایران خودرو شهریور ۱۴۰۲
ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی
قیمت محصولات ایران خودرو
پیگیری ثبت نام ایران خودرو
پیش فروش خودرو
ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو

کسانی که در مرحله اول فروش یکپارچه خودرو ها از درگاه سامانه یکپارچه نام نویسی کرده و اسامی آن ها به عنوان اولویت پاییز ۱۴۰۲ اعلام شده و برای این افراد پیامک ارسال شده می توانند از روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه تا چهارشنبه سوم خرداد ماه برای واریز مبلغ پیش پرداخت طبق بخشنامه عمل کنند.

سایت خانه فوتبال طی گزارشی اعلام کرد:

ایران خودرو در سامانه یکپارچه حضور پیدا نمی کند، و همچنین پیش فروش خودروها با شرایط خاصی انجام می گیرد، این سایت در ادامه اعلام کرد، ایران خودرو قصد دارد خودرو های خود را طبق آیین نامه جدید به فروش برساند؛ این سایت در ادامه به گزارش خود افزود بزرگترین پیش فروش ایران خودرو انجام میشود؛ اولویت های اعلام شده می توانند خودروی انتخابی خود را در سامانه یکپارچه ثبت کنند و باید توجه داشته باشند که تغییر خودرو مقدور نخواهد بود.

متقاضیان می توانند با هدف خرید خودرو تنها از طریق پایگاه ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir برای خرید اقدام کنند، و به هیچ وجه در سایت های متفرقه و غیر مرتبط اقدام به ثبت نام نکنند.
بر اساس اطلاعیه منتشر شده سند خودرو ها یک سال در اختیار شرکت ایران خودرو قرار خواهد گرفت، و فروش یا انتقال امتیاز خودرو ها به دیگری حتی به صورت وکالتی نیز کاملا ممنوع است و قیمت خودرو متناسب با قیمت زمان تحویل در قرارداد ثبت خواهد شد.

اگر وجه پیش پرداخت واریز نشود خودرو در حالت ثبت‌ نام کان‌ لم‌ یکن قرار میگیرد، و در صورت انصراف یا هرگونه عدم تطابق در احراز هویت  ثبت نام شما لغو و بازگشت وجه پیش پرداخت به شما صورت می گیرد.

همچنین بخوانید:  ۱۰ مدل مو دم اسبی جدید اینستاگرام + مدل مو دم اسبی پف دار

 

فرد منتخب باید مبلغ پیش پرداخت اعلام شده را مطابق دستورالعمل واریز کرده و باقی مبلغ در زمان ارسال دعوتنامه به اضافه مبلغ هزینه های قانونی پرداخت کند.(خبرگزاری ایسنا)

طبق گزارشات خبرگزاری ایسنا شرکت ایران خودرو طی بیانیه ای از فروش خودرو هایما در مرحله دوم فروش یکپارچه در سامانه تخصیص خودرو ها اطلاع داد :
فروش خودرو هایما در کنار دیگر خودرو های داخلی با توجه به برنامه تولید طبق برنامه ریزی های انجام شده صورت میگیرد.

در ادامه ایران خودرو اعلام‌ کرد:

موعد تحویل و اولویت بندی زمانی در زمینه فروش خودروی هایما به وسیله سامانه یکپارچه به اطلاع عموم می رسد، این شرکت قصد دارد با توجه به میزان علاقه و استقبال مردم از این محصول طبق برنامه تولید عمل کند، تا انجام تعهدات در زمان اعلام شده به درستی صورت گیرد‌.

در اطلاعیه ایران خودرو اینگونه بیان شده:

ایران خودرو توان لازم برای شرکت در مرحله دوم عرضه را ندارد و سعی می کند به منظور تامین نیاز های بهتر مشتریان طبق برنامه ریزی های انجام شده ظرفیت فروش خود را افزایش دهد، و خودرو های این شرکت در دوره دوم سامانه فروش یکپارچه عرضه نمی شود، همچنین به دلیل تقاضای بیش از حد مردم از هایما  در صورت شرکت در این مرحله از سامانه یکپارچه تعداد زیادی از متقاضیان این خودرو در صف انتظار قرار می گیرند، پس شرکت، مجموعه ایران خودرو در این‌ مرحله از ثبت نام فروش یکپارچه منتفی شده است.

به این ترتیب ایران خودرو هایما را عرضه ” نخواهد ” کرد.

همچنین بخوانید:  دریافت وام‌ مسکن فوری بدون نیاز به ضامن + شرایط
آخرین بروز رسانی در : جمعه 29 اردیبهشت 1402

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.