مطالب پر بازدید
تصاویر مدل ماگ دخترانه؛ بهترین مدل های 2024 برای خانم های خوش سلیقه

تصاویر مدل ماگ دخترانه؛ بهترین مدل های 2024 برای خانم های خوش سلیقه

مدل ماگ دخترانه ماگ‌ها به وسیله‌ای تبدیل شده‌اند که نه تنها برای نوشیدن چای یا قهوه به کار می‌روند، بلکه به عنوان بخشی …

مدل مو شینیون عروس ساده؛ زیباترین مدل ها برای بهترین بودن

مدل مو شینیون عروس ساده؛ زیباترین مدل ها برای بهترین بودن

مدل مو شینیون عروس ساده شروع می‌کنیم با “مدل مو شینیون عروس ساده” که می‌تواند گزینه‌ای بسیار زیبا و در عین حال آسان …

مدل کراپ مجلسی دخترانه جدید برای زیبا تر شدن استایل های شما

مدل کراپ مجلسی دخترانه جدید برای زیبا تر شدن استایل های شما

مدل کراپ مجلسی دخترانه جدید مدل کراپ مجلسی دخترانه جدید امروزه به یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها برای شرکت در مجالس و مهمانی‌ها تبدیل …

جابجایی مستاجر

 آیا صاحبخانه میتواند مستاجر را بیرون کند مستاجر بعد از چند سال میتواند ادعای مالکیت کند اگر مستاجر تخلیه نکند قانون مالک و مستاجر سال ۱۴۰۲ قانون پرداخت پول پیش به مستاجر قانون موجر و مستاجر تخلیه پیش از موعد نحوه تسویه حساب با مستاجر حکم تخلیه مستاجر ۱۴۰۲

به گزارش اقتصاد سنج: نایب رییس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران طی مصاحبه ای اعلام کرد: بیشترین آسیب املاک در اردیبهشت ماه سال جاری به وسیله قیمت گذاری های کاذب و بدون نظارتی است که در سایت ها و فضای مجازی صورت می گیرد.

طبق آخرین تحقیقات انجام شده در زمینه مسکن رشد قیمت ها در جنوب و مرکز تهران بیشتر از مناطق شمالی و بالا شهر آن است و دلیل آن عدم توانایی مالی پرداخت اجاره ها در شمال تهران و هجوم اجاره نشینان به مناطق جنوبی و مرکزی دانسته شده .

داود بیگی نژاد، نایب رییس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران در مورد اجاره خانه در تهران اعلام کرد:
گرانی اجاره خانه ها به چند عامل مربوط است، در اولین مرحله عدم همخوانی بین عرضه و تقاضا است که به دلیل کاهش شدید ساخت و ساز در حوزه مسکن اتفاق افتاده است، این مشکل از دولت قبل آغاز و تاکنون ادامه داشته است.

بیگی نژاد در ادامه صحبت هایش اعلام‌ کرد:
موضوع قیمت گذاری در سایت ها و فضای مجازی باعث افزایش قیمت و عدم کنترل قیمت ها شده است.

او اضافه کرد:
در گذشته قیمت گذاری ها توسط مشاورین املاک در هر منطقه به صورت اصولی انجام می گرفت اما امروزه این پروسه دچار تغییر شده و افراد بدون هیچ‌ مانعی قیمت های دلخواه خود را اعلام میکنند که سبب بی نظمی در این بازار شده است. نرخ افزایشی قیمت در بازار ارز و طلا نیز باعث شتاب گرفتن روند افزایش قیمت ها در زمینه مسکن شده .

او افزود:
بهتر است مستاجران بجای جابجایی در فصل تابستان خصوصا تیر و مرداد ماه تاریخ جابجایی خود را تغییر داده تا از التهاب و افزایش قیمت ها در بازار کم کنند.

آقای بیگی در خصوص برنامه های دولت در زمینه کنترل قیمت ها گفت:
دولت خانه های اجاره ای را در اختیار دارد که سعی دارد با آنها کنترل بازار مسکن و اجاره ها را در دست بگیرد، همچنین دولت تصمیم دارد سرمایه گذاران را به سمت ساخت و ساز تشویق کرده و با دادن تسهیلاتی به آنها با کوچک سازی از نظر متراژ شرایط را برای قشر ضعیف جامعه آسان تر کند، و با بهبود و ایجاد ساخت و ساز در بافت فرسوده و ایجاد مسکن در این‌ مناطق از هزاران هکتار زمین در تهران و حاشیه این شهر استفاده مناسب داشته باشد.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 29 اردیبهشت 1402

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.