خبر فوری/ طرح کالابرگ الکترونیک(کوپن) اجرا شد + اطلاعیه

طرح کالابرگ الکترونیک(کوپن)

طرح کوپن

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است که با اجرای آزمایشی موفقیت‌آمیز طرح کالابرگ الکترونیک در چهار استان هرمزگان، قزوین، مرکزی و گیلان، حالا این طرح به صورت ملی و در سراسر کشور پیاده‌سازی شده است. مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز اعلام کرده است که جزئیات این اطلاعیه به شرح زیر است:

اعلام می‌شود که طرح کالابرگ الکترونیک با موفقیت در چهار استان هرمزگان، قزوین، مرکزی و گیلان به‌صورت آزمایشی اجرا شده و هم‌اکنون به صورت ملّی و در سراسر کشور شروع به کار کرده است.

طبق این طرح، اعتبار کلیه خانوارهای یارانه‌بگیر شارژ می‌شود و آن‌ها می‌توانند ۱۰ قلم کالای اساسی مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک را با استفاده از این اعتبار خریداری کنند. در صورت خرید کالا از محل اعتبار یارانه، مبلغ خرید از اعتبار ماه بعد کسر و مابقی نقدی در موعد مقرر به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

خانوارهایی که دریافت کننده یارانه هستند، می‌توانند با شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، با شماره دستوری #۲۸*۷۸۸* تماس بگیرند و یا به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir مراجعه کنند تا میزان اعتبار، لیست کالاها و فروشگاه‌های مشمول طرح ملی کالابرگ الکترونیک را مشاهده کنند.

لازم به ذکر است که فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، افق کوروش، دیلی مارکت، جانبو و برخی فروشگاه‌های خرده فروشی که به بارکدخوان مجهز شده‌اند، در حال حاضر به این سامانه متصل شده‌اند و مشتریان عزیز در سراسر کشور را خدمت رسانی می‌کنند.

همچنین، سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند برای اتصال به این سامانه، درخواست خود را ارسال کنند. فروشگاه‌های خرده فروشی هم می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir و نصب برنامه کاربردی «شما» در قسمت پنل فروشنده، اطلاعات و موقعیت جغرافیایی خود را ثبت کنند تا به طرح ملی کالابرگ الکترونیک متصل شوند.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 15 اسفند 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.