تصاویر ۱۰ مدل لباس مهمانی پوشیده خانگی شیک را ببینید + مدل لباس برای مهمانی خانوادگی

مدل لباس مهمانی پوشیده

 مدل لباس برای مهمانی خانوادگی

انتخاب لباس برای شرکت در مهمانی کار چندان ساده ای نیست و باید با توجه به شرایط، اندام و نوع مهمانی انتخاب شود. تنوع در لباس های مناسب برای مهمانی باعث شده تا هر کسی با هر سلیقه ای مدل دلخواه خود را داشته باشد. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل لباس مهمانی پوشیده را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل لباس برای مهمانی خانوادگی ایرانی

اولین تصویر مربوط به یک مدل لباس مهمانی پوشیده تهیه شده به رنگ قرمز از پارچه نخی است. این لباس‌ به شکل بلند و جلو بسته تهیه و با استفاده از آویز های سکه ای مانند و سرشانه های کلوش.

مدل لباس مهمانی رسمی

لباس مهمانی تهیه شده به صورت پوشیده به شکل سارافون بلند بنفش با دامن کلوش و بند در قسمت سرشانه در کنار شومیز سفید با آستین های پفی.

مدل لباس برای مهمانی های خاص

یک مدل لباس مناسب برای مهمانی تهیه شده به صورت سارافون کوتاه و جلو باز ست شده با شلوار جذب، شومیز و شال سفید.

مدل لباس مهمانی شیک

ست بسیار شیک شامل شلوار راسته پارچه ای و سازافون جلو باز مشکی در کنار شومیز سفید با آستین های پفی پ کیف سبز.

مدل لباس مهمانی پوشیده خانگی

تصویر مربوط به یک مدل لباس بلند و جلو بسته به رنگ مشکی با دیزاین پارچه سنتی در یقه و آستین لباس است.

لباس مهمانی اسپرت

این استایل انتخابی عالی برای خانم های شیک پوش خواهد بود.این ست به رنگ سبز تهیه شده و شامل شلوار بگ و سارافون جلو بسته است. ست شده با شومیز سفید و کفش مجلسی پاشنه بلند.

مدل لباس برای مهمانی مختلط

انتخابی عالی برای خانم های شیک پوش تهیه شده به صورت لباس بلند مشکی با پایین تنه کلوش و کمربند سنتی در کنار جلیقه تهیه شده به رنگ سفید و مشکی به شکلی سنتی.

مدل لباس برای مهمانی

تصویر مربوط به استایلی شیک و دوست داشتنی مناسب برای خانم های خوش استایل. شامل سارافون و شلوار راسته طوسی رنگ در کنار شومیز و کتونی سفید ست شده با کیف کرم رنگ.

 

همچنین بخوانید:  مدل شومیز مجلسی ۱۴۰۳؛ متناسب با هر سبک سلیقه و اندام

 لباس برای مهمانی مختلط

آخرین تصویر مربوط به یک استایل شیک برای شرکت در مهمانی ها است. این استایل شامل شلوار راسته سفید و شومیز در کنار جلیقه صورتی رنگ کوتاه و جلو بسته است.

تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.