تصاویر ۱۰ مدل دورس و شلوار ست زنانه جدید را ببینید + ست پاییزی دخترانه

دورس و شلوار ست

 ست دورس و شلوار زنانه

امروزه اغلب جوانان و نوجوانان و‌ حتی افراد میانسال توجه و علاقه زیادی به استایل های اسپرت دارمد. این استایل ها به دلیل راحتی و کاربردی بودن محبوبیت زیادی در بین بانوان به دست آورده اند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل دورس و شلوار ست را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و‌انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

 

ست دورس و شلوار بگ

اولین تصویر مربوط به یک هودی و دورس ست تهیه شده به رنگ کرمی به شکل شلوار جاگر و دورس ساده ست شده با کلاه سفید رنگ.

 

ست دورس مردانه

ست دورس و شلوار تهیه شده به رنگ سبز از جنس سه نخ با کیفیت بسیار بالا تهیه شده از شلوار جاگر در کنار دورس مناسب برای استایل های رسمی ست شده با کتونی سفید رنگ.

دورس و شلوار بچه گانه

اگر از طرفداران استایل های اسپرت و ورزشی هستید این ست انتخابی عالی خواهد بود. تهیه شده به رنگ‌ یاسی از دورس ساده در کنار شلوار بگی.

 

ست دورس و شلوار مردانه

رنگ دوست داشتنی این ست باعث توجه بسیاری از بانوان به این مدل دوست داشتنی شده است. تهیه شده به رنگ‌ سبز از شلوار بگی ست با دورس بسیار شیک دخترانه.

ست دورس دخترانه

این ست جذاب برای استایل های ورزشی شما نیز بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود. تهیه شده به رنگ‌ قهوه ای از شلوار جاگر و‌ دورس با دیزاین خطوط سفید نواری.

 

شلوار دورس مردانه

تصویر مربوط به یک مدل استایل دخترانه تهیه شده به صورت اسپرت از جنس پارچه سه نخ سبز رنگ به شکل شلوار جاگر و دورس دیزاین شده با نوار های سفید رنگ و کتونی سفید لژدار و کلاه.

دورس ست زنانه و مردانه

استایل مناسب برای نوجوانان خوش استایل به رنگ مشکی شامل شلوار جاگر و دورس ساده با دیزاین چاپ های رنگی متفاوت.

دورس ست زنانه

 

یک مدل استایل پاییزی بسیار جذاب تهیه شده از دورس ساده سه نخ و شلوار جاکر در کنار کتونی سفید. انتخابی بیبار عالی برای خانم های دوست داشتنی.

دورس شیک زنانه

آخرین تصویر مربوط به یک دورس و شلوار تهیه شده به رنگ‌ کرمی به صورت جاگر در کنار دورس سفید ‌ساده با دیزاین نوشته انگلیسی ست شده با کتونی سفید و کلاه مشکی.

همچنین بخوانید:  مدل مانتو باکلاس برای خانم هایی با استایل های خیره کننده
تاریخ انتشار: سه شنبه 9 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.