۱۰ مدل گردنبند طلا دخترانه ظریف و شیک + جدیدترین مدل گردنبند طلا

مدل گردنبند طلا دخترانه

 جدیدترین مدل گردنبند طلا

استفاده از زیورآلات مختلف از گذشته در بین بانوان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده است. گردنبند ها یکی از پرطرفدار ترین زیورآلات زنانه هستند. امروزه تنوع در بین این زیورآلات به حدی افزایش پیدا کرده که هر کسی با هر سبک سلیقه ای می تواند مدل دلخواه خود را پیدا کند. ما در این مطلب از سایت یتو به بررسی انواع مدل گردنبند طلا دخترانه میپردازیم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

گردنبند طلا زنانه سنگین

اولین تصویر مربوط به یک مدل گردنبند تهیه شده به صورت دخترانه از جنس طلا به شکل بال. این گردنبند بسیار ظریف از زنجیری باریک و پلاک طلایی رنگ تهیه شده.

لیست قیمت گردنبند طلا

یک مدل گرنبند دخترانه طلا تهیه شده به شکل ظریف و دوست داشتنی با زنجیر نازک و پلاک قلب در کنار پلاک نگینی شکل. مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

عکس گردنبند طلا جدید

گردنبند دخترانه تهیه شده از جنس طلا به شکلی ظریف به صورت زنجیر و یک پلاک قلبی شکل با دیزاین مروارید. انتخابی عالی برای خانم های جوان.

عکس گردنبند طلا دخترانه ظریف

تصویر مربوط به یک مدل گردنبند طلایی تهیه شده از زنجیر و شاخ گوزن است. این گردنبند با استففاده از یک سنگ تزیینی و نگین های کوچک تزیین شده.

قیمت گردنبند طلا بزرگ

گردنبند تهیه شده از طلا به صورت بسیار ظریف و دوست داشتنی به شکل زنجیر نازک با پلاکی شبیه به شتاره دنباله دار.

مدل گردنبند طلا ظریف

گردنبند طلا دخترانه تهیه شده به صورت دو لاینی از زنجیر های ظریف در کنار یک مروارید به رنگ سفید و یک مهره طلایی رنگ. مناسب برای خانم های خوش سلیقه

جدیدترین مدل گردنبند طلا زنانه

تصویر مربوط به یک مدل گردنبند دخترانه تهیه شده از طلا با دیزاینی خاص به صورت زنجیر ظریف در کنار لوله مانند طلایی و مروارید های سفید رنگ است.

جدیدترین مدل گردنبند طلا

یک مدل گردنبند تهیه شده از طلا به صورت فوق العاده ظریف به شکل زنجیر ساده در کنار پلاک قلبی شکل. انتخابی عالی برای هدیه به عزیزان.

 مدل گردنبند طلا زنانه

آخرین تصویر مربوط به یک زنجیر ظریفف زنانه تهیه شده یه رنگ طلایی با دیزاین پلاک به صورت مهره طلایی رنگ ساده است.

همچنین بخوانید:  قاب گوشی کیوت دخترانه | کلی مدل های متنوع و بسیار دوست داشتنی
تاریخ انتشار: دوشنبه 1 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.