۱۰ مدل پیرسینگ بینی نگین ریز ساده + عکس پیرسینگ بینی مینیمال

مدل پیرسینگ بینی

پیرسینگ فیک بینی

پیرسینگ های بینی یکی از محبوب ترین نوع پیرسینگ در بین بانوان است. این سبک از پیرسینگ اغلب به صورت مینیمال انجام شده و تاثیر بسیار زیبایی از خود باقی میگذارند و باعث جذاب تر دیده شدن شما میشوند. ما در این مطلب از سایت یتو به بررسی انواع مدل پیرسینگ بینی میپردازیم. برای آشنایی و انتخاب بیشتر از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

عکس پیرسینگ لب و بینی

اولین تصویر مربوط به دو مدل پیرسینگ بینی تهیه شده به صورت مینیمال و نقره ای رنگ است. یک پیرسینگ با دیزاین تک نگین و یکی با دیزاین سه نگین در کنار هم.

قیمت پیرسینگ بینی فیک

چهار مدل پیرسینگ بینی ظریف و مینیمال مناسب برای دخترخانم ها تهیه شده به رنگ نقره ای. این پیرسینگ ها با نگین های ریز دیزاین شده اند.

پیرسینگ بینی دیجی کالا

یک مدل پیرسینگ حلقه ای به رنگ نقره ای مناسب برای قرار گیری در قسمت پایین بینی. انتخابی فوق العاده جذاب و زیبا برای خانم های جوان.

پیرسینگ تک نگین بینی

تصویر مربوط به یک پیرسینگ بینی فیک تهیه شده به رنگ طلایی است. این پیرسینگ با دیزاینی شبیه به تاج همراه نگین های کوچک و سفید دیده میشود.

پیرسینگ بینی نگین ریز

یکی از ظریف ترین و مینیمال ترین مدل های پیرسینگ مربوط به این تصویر است. پیرسینگ حلقه ای فوق العاده ظریف نقره ای رنگ با دیزاینی بسیار ساده.

پیرسینگ بینی نشانه چیست

سه عدد نگین قرار گرففته در کنار هم به رنگ طلایی باعث ایججاد این پیرسینگ بینی بسیار جذاب شده. مدلی مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

 عکس پیرسینگ بینی جدید

پیرسینگ حلقه ای بینی تهیه شده به رنگ نقره ای با دیزاین نگین های ظریف قرار گرفته در کنار هم. مناسب برای خانم های خوش سلیقه با علاقه به زیورآلات ظریف و مینیمال.

مدل پیرسینگ بینی فیک

دو عدد پیرسینگ بینی نقره ای رنگ یکی به صورت حلقه ظریف با دیزاینی بسیار ساده و یکی به شکل تک نگین هردو قرار گرفته در یک سمت از بینی.

مدل پیرسینگ بینی نگینی

آخرین تصویر مربوط به چهار مدل پیرسینگ قرار گرفته در کنار هم با دیزاین نگین به صورت ستاره، ماه و گل. انتخابی عالی برای خانم های جوان و خوش سلیقه.

همچنین بخوانید:  مدل حلقه نامزدی جدید و شیک + حلقه نامزدی ساده و لاکچری
تاریخ انتشار: یکشنبه 23 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.