۱۰مدل شومیز شلوار مجلسی دخترانه + جدیدترین ست شومیز و شلوار

مدل شومیز شلوار مجلسی

شومیز شلوار مجلسی اینستاگرام

انتخاب یک لباس مناسب جزو سخت ترین قسمت های شرکت در مهمانی و مجالس مختلف است. اگر برای انتخاب یک استایل مجلسی جذاب دچار سردرگمی هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از شومیز و شلوار است. ما در این مطلب از سایت یتو برای آشنایی بیشتر شما آلبومی از انواع مدل شومیز شلوار مجلسی را آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

خرید ست شومیز و شلوار مجلسی

اولین تصویر مربوط به یک مدل شومیز و شلوار مجلسی زنانه به رنگ مشکی است. این ست شامل شلوار راسته و شومیز با دیزاین پارچه گیپور و آستین های پفی است. ست شده با کفش پاشنه بلند مشکی.

شومیز و شلوار ست

شومیز زنانه آستین بلند با یقه هفتی تهیه شده از پارچه کرپ به رنگ آبی در کنار شلوار دمپا گشاد مشکی و ست شده با کفش پاشنه بلند سفید.

شومیز شلوار اسپرت

مدل شومیز شلوار زنانه تهیه شده از پارچه کرپ  شکلاتی به صورت شلوار دمپا، سارافون و یک مدل شومیز کرمی رنگ. مناسب برای شرکت در مجالس مختلف ست شده با شال و کیف نارنجی.

شومیز با شلوار مازراتی

ست شومیز و شلوار مجلسی زنانه تهیه شده از پازچه کزپ مشکی به صورت شلوار دمپا گشاد در کنار شومیز آستین پفیبا نگین و پولک های تزیینی.

جدیدترین ست شومیز و شلوار زنانه

تصویر مربوط به یک مدل شومیز شلوار ست به رنگ مشکی است.تهیه شده از شلوار با دیزاین نگین و بقه نگینی لباس همراه با دامن کلوش.

ست شومیز و شلوار گشاد

شومیز شلواز زنانه مشکی رنگ مناسب برای سک استایل پاییزی و مجلسی به شکل شلوار راسته دمپا پاکتی و شومیز مشکی ساده.

 شومیز و شلوار مجلسی برای عروسی

این شومیز و شلوار جذاب می تواند یک انتخاب عالی برای عروس خانم های جوان باشد. شلوار راسته به رنگ آبی در کنار شومیز جلیقه مانند و کفش کرمی پاشنه بلند.

مدل شومیز شلوار مجلسی جدید

استایلی اسپرت و مجلسی تهیه شده به شکل شلوار بگ کرمی رنگ در کنار شومیز سفید و کت کرم رنگ ست با شلوار. ست شده با کتونی سفید.

مدل شومیز شلوار مجلسی شیک

آخرین تصویر مربوط به یک مدل شومیز و شلوار زنانه مجلسی تهیه شده به صورت شومیز کلوش گره ای با یقه هفتی به رنگ سبز در کنار شلوار دمپا گشاد مشکی است.

همچنین بخوانید:  مدل لباس عقد سفید پوشیده؛ لباس های زیبا برای عروس خانم های با سلیقه
تاریخ انتشار: شنبه 22 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.