۱۰مدل بارانی جدید پاییزه دخترانه و زنانه + مدل بارونی جدید در اینستاگرام

مدل بارانی جدید

مدل بارانی جدید کوتاه

بارانی ها برای استفاده در استایل های پاییزی جزو بهترین انتخاب ها محسوب میشوند. این لباس ها به دلیل تنوع بالایی که دارد برای هر کسی با هر سبک سلیقه ای مناسب خواهند بود. ما در این مطلب از سایت یتو آلبومی از انواع مدل بارانی جدید را برای شما آماده کرده ایم. برای آشنایی بیشتر و انتخاب از بین این مدل های دوست داشتنی با ما همراه شوید.

مدل بارانی جدید دخترانه

اولین تصویر مربوط به یک مدل بارانی جدید پاییزی تهیه شده به شکل کوتاه و جلو باز است. این بارانی کرمی رنگ با دیزاین یقه و بند های نارنجی در قسمت آستین ها دیزاین شده.

 مدل بارانی ترکیه

یک مدل بارانی زنانه تهیه شده به شکل بلند و جلو بسته به رنگ کرمی. این بارانی با لگ مشکی جذب، نیم بوت و شال مشکی ست شده.

مدل بارانی جدید در اینستاگرام

بارانی پاییزی بسیار دوست داشتنی دخترانه تهیه شده به شکل کوتاه به رنگ سبز با دیزاینی بسیار ساده شت شده با شلوار مام استایل آبی روشن و شال کرمی.

مدل بارانی کوتاه

یک مدل بارانی پاییزی بسیار شیک دخترانه تهیه شده به شکل کوتاه و جلو بسته به رنگ شتری. این بارانی با شلوار جین جذب مشکی و کلاه طوسی دیزاین شده.

فروش بارانی زنانه ترک

تصویر مربوط به یک مدل بارانی پاییزی تهیه شده به شکل بلند و جلو باز به رنگ شکلاتی است. این بارانی بسیار شیک با شلوار جین آبی روشن و نیم بوت سفید رنگ ست شده.

مدل بارانی دخترانه کلاه دار

بارانی بسیار شیک و جدید زنانه مناسب برای استایل های پاییزی تهیه شده به رنگ کرمی به شکل بلند و جلو باز. ست شده با لگ جذب طوسی، شال سفید و کتونی کرمی.

مدل مانتو بارانی پاییزه

یک مدل بارانی تهیه شده به شکل بلند و جلو بسته به رنگ طوسی با دیزاینی ساده ست شده با شلوار جین، یقه اسکی و کتونی دخترانه سفید رنگ.

مدل بارانی جدید کوتاه

بارانی دخترانه با دیزاینی بسیار خاص و دوست داشتنی دوخته شده به شکل بلند و جلو بسته در دو رنگ سبز و کرمی. ست شده با شلوار مام استایل و کتونی کرمی.

بارانی دخترانه کوتاه

آخرین تصویر مربوط به یک استایل پاییزی شیک شامل بارانی شتری رنگ بلند و جلو باز در کنار شلوار، نیم بوت، کیف و کلاه نقاب دار.

همچنین بخوانید:  شومیز اسپرت تابستانی | مدل های بسیار سیک برای خانم های با سلیقه
تاریخ انتشار: پنج شنبه 20 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.