۱۰ مدل فیلر لب عروسکی + تزریق فیلر لب مدل نچرال

مدل فیلر لب

تزریق ژل لب مدل فانتزی

لب ها تاثیر زیادی در چهره افراد از خود برجای میگذارند، تاثیرگذاری این عضو به حدی است که با ایجاد یک تغییر کوچک در آنها فرم و حالت چهره شما به کل تغییر خواهد کرد. امروزه یکی از راه هایی که برای زیباتر کردن لب ها توسط بانوان مورد استقبال و استفاده قرار گرفته فیلر لب است. ما در این مطلب به بررسی انواع مدل فیلر لب میپردازیم. برای آشنایی بیشتر با این مدل ها با ما همراه شوید.

</div

مدل ژل لب با نخ

اولین تصویر مربوط به یک فیلر لب انجام شده به شکل روسی است. در این مدل از مقدار زیادی فیلر برای تغییر فرم لب ها استفاده نشده.

ژل لب مدل اردکی

ترمیم فیلر لب روسی به شکلی فوق العاده ماهرانه برای فرم دهی و بزرگ تر به نظر رسیدن لب ها. یک تغییر عالی برای زیباتر دیده شدن چهره خانم ها.

مدل ژل لب عروسکی

در این فیلر به حالت عروسکی تزریق شده و از مقدار بیشتری ژل برای حالت دهی لب ها استفاده شده. قرینگی لب ها در این مدل باعث جذابیت بیشتر آن شده.

مدل ژل لب چاکدار

فیلر لب انجام شده به شکل روسی برای فرم دهی لب ها. در این مدل با استفاده از مقدار کمی ژل به زیباتر و طبیعی تر دیده شدن لب های فرد کمک بسیار شده.

ژل لب مدل کره ای

تصویر مربوط به یک مدل فیلر لب انجام شده به شکل کاملا نچرال با استفاده از مقدار کمی ژل برای فرم دهی لب های فرد.

انواع مدل ژل لب روسی

در این مدل از فیلر لب برای بزرگ تر شدن لب ها استفاده شده. انجام شده به شکل عروسکی با استفاده فیلر به مقدار بیشتر برای ایجاد تغییر در چهره.

 تزریق ژل لب مدل نچرال

عکس مربوط به یک مدل فیلر لب عروسکی برای فرم دادن و جذاب تر شدن لب ها. در این مدل از مقدار فیلر بیشتری استفاده شده.

مدل فیلر لب عروسکی

فیلر لب انجام شده به حالت روسی با استفاده از مقدار زیادی فیلر برای بزرگتر دیده شدن و فرم دهی بهتر لب های فرد.

مدل فیلر لب روسی

آخرین تصویر مربوط به یک فیلر لب دخترانه به حالت روسی و بسیار جذاب است. در این مدل لب ها به خوبی فرم گرفته و با زیبایی هرچه تمام تر دیده میشود.

همچنین بخوانید:  مدل رژلب هلویی؛ اگر یه آرایش بی نقص میخوای از این رنگ رژ استفاده کن
تاریخ انتشار: پنج شنبه 13 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.